Citat:
Ursprungligen postat av Nordoxen
Men det är ju uppenbart att de har något emot vita människor då de vill ha invandring,integration och assimilation i ALLA vita länder och BARA vita länder. Vi ser ingen kräva att Kina eller Kongo ska bli en "smältdegel".
Om de inte hade brytt sig om hudfärg hade de inte pushat för folkmord på oss vita. De hade inte haft något emot att Sverige var homogent. Det är ju helt uppenbart att de är anti-vita.
Folk har blivit så demoraliserade. Demoraliserade och feminiserade.
ALLA anti-vita som driver och främjar vårt folkmord och hindrar de som försöker upplysa eller stoppa det kommer att stå inför rättegång när samhället väl blir pro-vitt igen. Precis som nazisterna fick göra efter kriget. Allt registreras. Det är bara en fråga om TID. De tror att de sitter säkra i det här anti-vita samhället som håller på att rasa.
Precis som folk säger idag om tredje riket: "Varför gjorde vanliga tyska medborgare inget mot folkmordet?" "Jadu de var antisemiter helt enkelt, det var det man trodde på då."
Så kommer man att säga i framtiden om dagens anti-vita. Man behöver bara vända på det för att se att det är samma sak som pågår. De sitter passiva och främjar ett folkmord. Alla kommer att se det så småningom.
Va? För mig när jag läser det här blir det bara en massa blur. Vill inte gå in på dig som individ, men dra ut och ta en cyckeltur eller något. Du har på tok för mycket fritid.
Av dom invandrarna jag känner som kommer hit kom hit för jobbmöjligheterna. Bra, då har vi det klart för oss.
Jobbmöjligheterna och flykten från förtryck såklart. Sedan så tror jag knappast vi driver en invandringspolitik för att vi vill utrota oss själva. Som jag sagt, kanske det är så att det är så att man inte bryr sig. Det finns sådana människor vet du. Alla är inte så utseende fixerade.
Om jag ser en mörkhyad gå på stan, varför skulle jag bry mig?
Och varför man inte bryr sig om att Sverige skall vara homogent kan bero på för hundraelfte gången, att man inte bryr sig. Men det behöver inte vara en anti-vit drivkraft. För att vi tar emot vita invandrare från Italien och andra kulturellt olika länder. Dom medför sig en annan kultur, men dom får ändå vita barn.
Jaha, så jag och så himmla många andra miljoner kommer stå inför en rättegång för att vi inte bryr oss ett smack om ras. Jag tror inte det är så himmla realistiskt tyvärr.