2011-09-18, 05:00
Bannlyst
Om någon har haft ett tidigare konto som har blivit permanent bannad på felaktiga grunder, t.ex. pga 1.07 när man bara har haft en konto, vad bör man göra då? Har man tillåtelse att skapa ett nytt konto om tidigare konton är bannade?
Citera
2011-09-18, 05:20
Medlem
BePositives avatar
Man tar kontakt med en moderator/admin. Man får självklart starta ett nytt konto som man bara använder till att ta kontakt med en moderator/admin med.
Senast redigerad av BePositive 2011-09-18 kl. 05:23.
Citera
2011-09-18, 05:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Man tar kontakt med en moderator/admin. Man får självklart starta ett nytt konto som man bara använder till att ta kontakt med en moderator/admin med.
Så du menar att om min kompis blev utsatt för en felaktig bann så får han aldrig mer registrera ett konto på flashback för att enbart ha det kontot till vanlig användning på flashback? Blir hela hans IP adress bannad då eller hur fungerar det?
Citera
2011-09-18, 05:54
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashkenazim
Så du menar att om min kompis blev utsatt för en felaktig bann så får han aldrig mer registrera ett konto på flashback för att enbart ha det kontot till vanlig användning på flashback? Blir hela hans IP adress bannad då eller hur fungerar det?

Som jag skrev så får han ta kontakt med en moderator/admin och reda ut det innan han börjar posta på forumet.
Citera
2011-09-18, 05:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Som jag skrev så får han ta kontakt med en moderator/admin och reda ut det innan han börjar posta på forumet.
Okej tack, ska meddela detta till honom. Du kan låsa tråd
Citera
2011-09-18, 07:11
Medlem
MrJackssons avatar
Vad fan?

https://www.flashback.org/u618287

https://www.flashback.org/u618288

Mitt PM när jag besvarade dig kom till den nedersta länken. Jag vet inte riktigt var jag ska posta det här.
Citera
2011-09-24, 06:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ashkenazim
Blir hela hans IP adress bannad då eller hur fungerar det?

Att IP banna folk är rätt menlöst då många har tillfälliga adresser endast och de flesta kan helt enkelt byta om dom har en fast IP genom att ringa sitt internetbolag. + Man kanske stänger av fler än 1 användare om man gör så (Skolor, bibliotek och liknande). De med tillfälliga adresser tenderar att byta IP nummer en gång i timmen ungefär (automatiskt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in