2011-11-13, 01:43
Medlem
Mandic!s avatar
Meh... Aldrig sett! Och då köper jag ändå godis för ofta! Ska kolla in Willys.
Citera
2011-11-13, 10:44
Medlem
DIEXELs avatar
http://www.marabou.se/img/loop_puffen.jpg
Citera
2011-11-14, 12:46
Medlem
skrudiss avatar
Har känt ett antal gånger på den när jag har varit på Pressbyrån eller Sleven, just för att den ser lockande ut och är relativt billig. Nu är det dessvärre så att jag mer eller mindre avskyr godis som fastnar i tänderna. Trist, för jag vill prova den. Jag antar att jag får göra det i hemmets trygga vrå, i närheten av både tandtråd och tandborste.
Citera
2012-01-06, 17:17
Medlem
icons avatar
Köpte en på Hemköp idag för att ha nåt sött på promenaden hem från stan. Blev glatt överraskad eftersom den var snarlik dumleklubban i smak och konsistens och det har jag varit sugen på ett bra tag. Ända sen jag försökt beskriva såna klubbor för sonen som aldrig ätit det. Nostalgitripp blev det iallafall och jag ska köpa nån till sonen så han får testa också. Nackdelen är att det fastnar på tänderna men det står jag ut med om jag bara äter då och då. 5:- kostade den så det var billigt.
Citera
2012-01-10, 13:34
Medlem
Dolcontinas avatar
Skulle kunna mörda för att få prova en sådan... har aldrig sett någon ens, trots att jag är godisoman Lät som något i min stil också, även om jag skulle föredra att den innehöll något slags krisp.

Måste fan leta... ska springa in i varje affär, kiosk, mack jag går förbi nu.
Citera
2012-01-10, 17:56
Medlem
HjBoYs avatar
de finns verallt typ ica maxi coop forum osv haha willys osv billiga typ 3-4 kr st då de e skitsmå!!!!!!!! kp på dig ett gäg om du är sugen
Citera
2012-01-10, 20:49
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Skulle kunna mörda för att få prova en sådan... har aldrig sett någon ens, trots att jag är godisoman Lät som något i min stil också, även om jag skulle föredra att den innehöll något slags krisp.

Måste fan leta... ska springa in i varje affär, kiosk, mack jag går förbi nu.

Såg såna där på Pressbyrån för typ två veckor sen...
Citera
2012-01-10, 22:06
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Såg såna där på Pressbyrån för typ två veckor sen...

Var på Pressbyrån den 23 december och på just den fanns det inte iaf. Är nog olika vad man tar in. Men får springa in på lite andra PB och kolla då.
Citera
2012-01-10, 22:51
Medlem
krilleboy19s avatar
Provade den i dag faktiskt. Chokladen smulade inte lite kan jag säga, men go var den
Citera
2012-02-27, 14:36
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Var på Pressbyrån den 23 december och på just den fanns det inte iaf. Är nog olika vad man tar in. Men får springa in på lite andra PB och kolla då.

Ursäkta för sent svar men trodde att Pressbyrån var mer centralstyrd organisation likt Coop.

Jaja, nu har jag provat Loopen och den var god men kanske en aning för seg kola för min smak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in