Citat:
Ursprungligen postat av
genushexan
Succé! Såssarna går mot ytterligare ett katastrofval och regeringen med stödparti SD har att välja mellan att fortsätta som förut i minoritet, eller att bredda regringen och ta med miljöpartiet för att få en majoritetsregering. Båda aätten går lika bra, och feminismen blir kvar vid makten. Längtar efter att se Svetsarens dumma bevikna min på valnatten.
Karl den siste Gustav och andra bidragsberoende såssar i tråden måste känna er bra korkade nu när det i praktiken är klart att Reinfeld och feminismen sitter kvar!
LOL, haha, är jag så viktig? Kul att man har påverkat någon trots allt.
Tåget har redan gått, Imamens år blir fatala för Sverige.
Jag hoppas på en Allahiansregering (helst med MP som sedan 2011 i praktiken), men det blir nog tyvärr någon variant av Svetsarregim trots allt. Det blir jättekul att regera med dessa underlag, vilken sida det än blir.
Det blir en tveksam ära att vara den regering som sitter när Sverige drivs ner från ett högteknologiskt land till en basarkultur i Imamerna Reinfeldts och Björklunds smältdegel som inte vill smälta.
Jag sitter själv utomlands och kan bara betrakta detta dråpliga skådespel på avstånd och slappna av. Jag har lagt mycket tid på att hjälpa er, nådde tyvärr inte riktigt fram, men jag gjorde min plikt. Jag önskar hen att lycka till.
Har du lite tur så kan faktiskt den duktige Annie Lööf komma att få göra en Ullstenare under mandatperioden. Det vore en attraktion.