2004-12-05, 15:06
Medlem
Goblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
OT:

Han anser det uppenbarligen vara tillräckligt viktigt att någon ska fixa fram bilder på Tuva Novotny, eftersom att han hänger kvar här trots hans spydiga kommentarer mot användarna här på forumet. :evil:

Åter till ämnet:

Håller med om att Caine har rätt i sitt ställningstagande. Dock är det som ngn skrev ovan, möjligt, att det ligger mer där bakom!

Hehe, ok.

On Topic: Tycker precis som de flesta här att öppenhet är extremt viktigt och att jag därför förstår Caine. Men som du säger är det inte helt osannolikt att det även finns annat som har bidragit.
Citera
2004-12-05, 16:49
Medlem
Spaders avatar
Jo Caine det är en sak jag inte riktigt förstått ännu.
Varför övergav du den gamla användaren "Caine_Gothenburg" och gjorde en ny? Moderator-titlar har ju kommit och gått så möjligheten att ta bort titeln har väl funnits?

/Spader
Citera
2004-12-05, 17:10
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Jo Caine det är en sak jag inte riktigt förstått ännu.
Varför övergav du den gamla användaren "Caine_Gothenburg" och gjorde en ny? Moderator-titlar har ju kommit och gått så möjligheten att ta bort titeln har väl funnits?

/Spader
Går ett rykte att han har flyttat till Mölndal...
Citera
2004-12-05, 17:41
Medlem
caine är inte moderator längre? goda nyheter!
Citera
2004-12-07, 17:51
Medlem
Caine,vet att vi aldrig haft något med varandra att göra,men din status hos mig har skjutit i höjden i och med detta.
Bra att något slår näven i bordet och visar sitt missnöje..
Citera
2004-12-07, 19:28
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
fortsätter du att driva denna tråd ot kommer den att låsas, du får en tillsägelse för ditt ot-tjat

[old]Älskar din smidighet, du gudomliga varelse.
Slå mig också, snälla.

Varför kan ingen jävel bara lägga till en rad som talar om vad RP gjorde för fel och så är saken ur världen? Fånigt av alla er som lägger ner tid på tala om att "detta ska vi inte diskutera här" eller "sök" eller vad som helst utom att bara svara på frågan.[/old]

Oops! Kom just på att detta är ett grovt brott, äckligt gnäll.
Jätteledsen!! Här kommer samma sak fast i konstruktiv version:

Hej!

Jag håller med om att användaren snart förbrukat sin rätt att få vistas på Flashback, maken till slöseri med webutrymme har väl sällan skådats. Det är bra att ni jagar på dem för att få rättning i ledet! Dock vore det kanske ännu bättre att i förbigående också svara på hans fråga, då skulle även andra få reda på orsaken till RP:s frånfälle. I förlängningen skulle Flashback bli ÄNNU bättre och i slutändan kanske vi t.o.m.skulle få fred på jorden?

Mvh: beyond

Glömde dessutom:
Det jag ville skriva innan skit kom ivägen var det samma som de flesta: Caine, har haft svårt för din attityd men just nu ligger du på plus hos mig.
Citera
2004-12-08, 12:40
Medlem
intressant läsning.
Citera
2004-12-09, 13:02
Medlem
Underbart skrivet! Min respekt för dig är enorm! massa creeds!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in