Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Problemet med personliga titlar är att det inte kan stanna vid en sådan. Var ligger gränsen? Vilka fler skall få?
Hur avstannar man den storm utav utnämningar som kommer efter denna? Ja, nämnd användare i denna tråd har gjort en medialt stor sak. Men så har även fler, ej lika uppmärksammat. Dessa då?
Om Admin skulle misstänka att en utnämningsstorm var i antågande, eller att den t.o.m. skulle kunna ställa till besvär, är jag övertygad om den saken skulle lösas på ett effektivt sätt.
Mitt förslag grundar sig i de senaste dagarnas händelser spridit sig som vattenringar till i stort sett varje etablerad allmänmedia – radio, tv (såväl nyheter som kulturprogram), pappers- och nättidningar som inte bara är lokala eller nationella – utan även utanför Sverige. Det som hänt diskuteras flitigt på såväl arbetsplatser som middagar.
Allt började med att någon ifrågasatte en person som inte skulle bli ifrågasatt, saken hamnade på Flashback och resten har vi facit på. Ett facit som iochförsig ännu inte är färdigskrivet, men det har till stor del skapats tack vare den användare som jag nominerar.
Kom igen katten, det svänger!