2025-01-11, 19:53
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vad jag kan se för samband att han blivit rik är just det homosexuella. Hade han varit straight hade han inte varit så känd/rik mm.
Produktionsbolaget där han startade som ”bög stjärna” var sen samma som gjorde ”million dollar listing NY” där Eklund blev känd.
Tjänade drygt minst 100 milj dollar på dessa avsnitt (9 säsonger ) alltså en miljard! Så det är inte mäkleriet som gett de stora pengarna iaf inte hela tiden
Mycket är bla bla och hela tiden rabblande av siffror och rekord. Det ger en aura av ”framgång” (i mitt tycke barnsligt att hela tiden upprepa ”vi blev NR1 vi är bäst” med mera. Är man bra skryter man inte om det)
Sen är kollegan som hjälpte honom in i branschen också bög, John Gomez. De hjälper varandra bögarna och det kan man bli riktigt avundsjuk på

Kan du giva lite länkar som bekräftar att "produktionsbolaget" där han "startade" som "bögstjärna" är samma som "gjorde" "million dillar listing"?
100 miljoner dollar är enbart 100 miljoner dollar, dollarkursen har varit lite av en bergodalbana de senaste 20 åren.
För att ge kontrast, även om en miljard svenska kronor kan tänkas vara mycket pengar, är det blott 100 miljoner dollar om man nu så blygt vill se det ekonomiska värdet för vad det är.
Citera
2025-01-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Menar du att fick en miljard för att vara med i Million dollar listing?
Ja
Citera
2025-01-11, 19:56
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ja

Sjukt. Måste ju bli en del om man lägger till pengarna som mäklare.
Citera
2025-01-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Kan du giva lite länkar som bekräftar att "produktionsbolaget" där han "startade" som "bögstjärna" är samma som "gjorde" "million dillar listing"?
100 miljoner dollar är enbart 100 miljoner dollar, dollarkursen har varit lite av en bergodalbana de senaste 20 åren.
För att ge kontrast, även om en miljard svenska kronor kan tänkas vara mycket pengar, är det blott 100 miljoner dollar om man nu så blygt vill se det ekonomiska värdet för var det är.

Ja såklart
Jag räknade slarvigt på gr 10 men dollarn har ju stått högt länge. Han fick 100 000 dollar per avsnitt, kanske inte från början men efter första säsongen. Gick i 9 säsonger
Så jag vill slå hål på myten om ”stjärnsmäklare” han har blivit rik att SPELA stjärnmäklare
Vilket är ett smart drag
Ps.Eklunds farmor (Zadig) var skådespelerska
Senast redigerad av popll 2025-01-11 kl. 20:15.
Citera
2025-01-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Sjukt. Måste ju bli en del om man lägger till pengarna som mäklare.
Exakt
Men det har nog inte varit så mycket som de vill få en att tro
Det spenderas ju mkt pengar också
Min ”point” är att detta är produktionsfolk som hittat en bra grej (stjärnmäklare) att göra serie på precis som andra kända serier där skådisarnas får enorma gage.
Sambandet är att många är homosexuella och de hypar varandra. Ett koncept att ta efter
Senast redigerad av popll 2025-01-11 kl. 20:15.
Citera
2025-01-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
För att ge kontrast, även om en miljard svenska kronor kan tänkas vara mycket pengar, är det blott 100 miljoner dollar om man nu så blygt vill se det ekonomiska värdet för vad det är.
Det började med ”million dollar LA” produktionsbolag som har inrikting LGBTH eller vad det heter. Sen startades million dollar NY och de kände ju till Eklund från porrkarriären (i LA)
Senast redigerad av popll 2025-01-11 kl. 20:16.
Citera
2025-02-07, 11:06
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ja såklart
Jag räknade slarvigt på gr 10 men dollarn har ju stått högt länge. Han fick 100 000 dollar per avsnitt, kanske inte från början men efter första säsongen. Gick i 9 säsonger
Så jag vill slå hål på myten om ”stjärnsmäklare” han har blivit rik att SPELA stjärnmäklare
Vilket är ett smart drag
Ps.Eklunds farmor (Zadig) var skådespelerska
Hans farfar var farbror Melker på Saltkråkan.
Citera
2025-02-07, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Nej. Det var Bengt Eklund som var Nisse, Tjorvens pappa.
Citera
2025-02-07, 12:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Nej. Det var Bengt Eklund som var Nisse, Tjorvens pappa.
Aha, tack för klargörandet!
Citera
2025-02-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Där ser man min favorit
Viss likhet kanske
Så skådespeleriet i nära släkt
Citera
2025-02-07, 18:38
Medlem
Han gillar att hävda att han kom till New York som pank med tio dollar på fickan och har jobbat sig upp the american dream - men sanningen sägs vara att pappa Klasse ordnade ett jobb på SEB:s investment banking kontor i New York som landningsplats. Bögporr började han med för att han var kåt exhibitionist och möjligtvis narcissist, inte för att han var pank och desperat
Senast redigerad av MosbiusDesigns 2025-02-07 kl. 18:42.
Citera
2025-02-07, 18:41
Medlem
Nle201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Han gillar att hävda att han kom till New York som pank med tio dollar på fickan och har jobbat sig upp the american dream - men ryktet gör gällande att pappa Klasse ordnade ett jobb på SEB:s investment banking kontor i New York som landningsplats. Bögporr började han med för att han var kåt och narcissist, inte för att han var pank och desperat
Vet inte kring det sista, men detta är värt att beakta, bröderna Eklund har en bokstavlig finansman som fader, samt en känd bergmanskådis till farfar. Har lite svårt för nepotism när det uttryckligen döljs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in