Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Jag gav rättframma råd specifikt mot TS. det var ett försök att få honom att framstå som lite mindre "gullig". specifikt i syftet att få just honom att vara mindre gullig, eftersom han antagligen skulle tjäna på det. jag skulle inte ge samma råd till någon som är överdrivet social, och skulle sällan ge någon rådet att "dissa" andra än sina svärmödrar (observera också att jag sa "manipulera" inom citationstecken, och att det därmed inte bör tas ur den kontext som beskrevs tidigare i tråden).
Jag vill gärna ha rättframma råd av dig också, trots att jag varit ganska långt ifrån
rättfram i min frågeställning själv måhända?, som sagt jag varnade ju iaff för att
mina bittra projiceringar skulle påverka det jag sedan skrev, och detta skymde för
oss båda (mest dig) sikten.
Men jag vill ha hjälp trots allt, så jag tänker nu svälja stoltheten genom placera ett lakan över huvudet medans jag låtsas att det inte är jag som omformulerar *frågeställningen till något konkretare
*Jag är inte social nog enligt mina definitioner, hur andra ser på mig vet jag inte.
så jag behövde inga andra råd än Philipson just där.
*Du lyfte benämningen manipulera först av alla, vi börjar här.
Citat:
glöm att få knulla dom du måste bli en av dom där killarna som gör tjejerna osäker på om dom är snygga nog, och nästan helt definitivt har för små bröst för att duga. sen kan du bekräfta att dom duger genom att knulla dom..ja, tjejer är nästan lika lättmanipulerade som vi killar..
Citat:
Ursprungligen postat av Philipson.
Grejen e bara det att jag inte vill manipulera dom.Jag är ingen mes på något vis, bara inte en av de killarna som vill dra ut, festa o knulla alla brudar jag kan[/b].
Skål för det, jag vet dock inte ens hur man gör när man festar, således inte hur det leder till knulla,
men jag tänker iaff inte vara medberoende av andra killar när jag tar mig fram till knullet,därav stannar jag hemma, jag kan tänka mig att detta inte är dina själ dock..
Citat:
du överanalyserar mina råd som om det vore en attack mot dina leet skillz på att få doppa. det är dom inte.
Jag lade mig i eftersom jag tillskillnad från Philipson är en mes som dock försöker bli mindre mes, men jag vill akta mig för att
adoptera stereotypa typiska manlighets attribut beteenden
Citat:
[/b]du måste bli en av dom där killarna som gör tjejerna osäker på om dom är snygga nog,
*
Hamnar man i friendzonen annars, är ju inte uteslutet av er ännu!
*Jag vill "manipulera" tjejerna i kontexten av att jag INTE blir omyndigförklarad som potentiell sexpartner pga av att jag framstått som just gullig i deras ögon.
*Jag vägrar dock könsrollsmanipulera med mig för att ta mig dit, däremot om jag får henne
att könsmanipulera sig själv till sex med undertecknad tänker jag inte neka.
Finns den möjligheten på kartan tror du?