Citat:
Ursprungligen postat av Bukfetma
Ja?
Nu har jag aldrig påstått att "Hej Basalorum" tillför någonting i de debatter som bedrivs av registrerade användare i diverse artikelserier. Eller hur?
nej, det har du aldrig, men JAG påstår att det förstör debatten på forumet, eftersom det tar fokus från sakfrågan och riktar den mot en enskild användare. jag har aldrig påstått att du tillför ett skit till debatten, var får du denna grova anklagelse ifrån?
Citat:
Som jag har förklarat i en tidigare tråd så skriver jag "Ja" mellan styckena för att göra texten mer lättläst och lättskriven. Håller du inte med om det?
nej, ja. hur tänker du nu ja? blir jag mer lättläst nu ja? nej? ja? va?
Citat:
Hej Basalorum! Se på den föregående artikeln från epost72 så får du se att den är mycket mer lättläst än de artiklar han normalt skriver. Jämför tidigare artiklar från epost72 så får du se att hans normalt sett kompakta textmassor, som retat gallfeber på många registrerade användare, inte går att jämföra i termer av lättlästhet och typografisk estetik med artikeln som på ett tydligt sätt delar in styckena med "Ja".
eller så kan man ju förtydliga en styckeindelning med ett radbyte, så slipper man skriva "ja" eller hej benkeboström.
förövrigt så är väl epost en av dom användarna som är svårast att misstolka här på forumet, eftersom han i de flesta fall är oerhört benägen att staplar upp fakta som om det vore ett examensprov i saklig retorik.
Citat:
Ja! Hej Basalorum!
Eller hur?
Ja!
jaha. eller vadå? kanske och antagligen inte.
Citat:
Att jag infogar "Hej Basalorum!" i mina artiklar är som jag tidigare beskrivit endast en ful ovana jag lagt mig till med. Eller hur?
nej, det är inte en ful ovana. det är ett maner. ett destruktivt maner.
Citat:
Jag kan inte förstå hur det kan väcka den anstöt det gör att skriva denna korta sats, eller hur den avsky och vrede som riktas mot min person enkom för att jag gör det kan vara möjlig. Hej Basalorum! Man har kallat mig "köttmongo", "utvecklingsstörd", "CP", "psykfall" med mera i både öppna artiklar och i PM. Eller hur? Att du nu dessutom hotar mig med fysiskt våld kanske inte är så förvånande med tanke på den debatt som förs, men samtidigt väldigt tragiskt eftersom jag är pacifistisk till min läggning och aldrig skulle få för mig att fysiskt angripa en levande varelse. Hej Basalorum! Om man tittar noga i Flashbacks regelverk så är jag säker på att det är ett regelbrott i sig att förfara på detta sätt och hota registrerade användare med en medeltida bestraffning enkom för att man inte fattat tycke för dennes skriftliga (o)vanor.
ja, det är otroligt synd om dig... du gömmer dig bakom regler och tycker att du är "smart". tyvärr är du bara en idiot som söker uppmärksamhet. har du inte fått en dos som räcker en stund nu, så vi andra kan få föra en vettig diskussion en stund?
Citat:
Ja!
Jag är övertygad om att det finns värre saker att reta upp sig på än en oskyldig sats som stammar från en barnramsa och som gjordes populär i en roman av Jan Fridegård. Eller hur? Hej Basalorum!
Ja!
tror du på allvar att jag blir uppretad av din sorgliga lekamen? jag kan på sin höjd känna ett vist medlidande.