2014-08-30, 13:32
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHummer-ny
Vad är det som gör stora "puffar" så jäkla eggande egentligen? Men det är de! Mmmmm.
En del tycker ju att det är skitfult och avtändande och vissa tycker som du och jag att det är vansinnigt sexigt. Jag gillar att de ser så mjuka och sköna ut!

Över lag så gillar jag kvinnor som ser mjuka och sköna ut. Det finns ju en gräns för det också men rippade tjejer med magrutor och silikonbröst går bort!
Citera
2014-08-30, 22:16
Medlem
Soxis avatar
INTE fint alls.
Citera
2014-08-31, 13:16
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
INTE fint alls.
Jag tror att det är lite samma sak med puffiga vårtgårdar som det är med synliga troskanter. Det är antingen supergilla eller asfult. Det finns som inga åsikter där emellan.

Själv supergillar jag det eftersom jag tycker att det är upphetsande att kunna se kvinnor i bara trosorna fastän de har kläderna på sig.
Citera
2014-08-31, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
En del tycker ju att det är skitfult och avtändande och vissa tycker som du och jag att det är vansinnigt sexigt. Jag gillar att de ser så mjuka och sköna ut!
För mig är det nog mycket att de är så visuellt spektakulära och utmanande på nåt vis. "Kolla vilka supertuttar!" liksom. För mig blir det så extra eggande med de där iögonfallande "extratuttarna" på de större mjuka kullarna. Alldeles extra sexuella. Samma med "abnormt" stora men ej puffiga vårtgårdar.

Skulle vara kul med fler tjejers uppfattning, särskilt från dom som själva har såna härliga bröst.
Senast redigerad av SHummer-ny 2014-08-31 kl. 14:21.
Citera
2014-08-31, 15:15
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Jag tror att det är lite samma sak med puffiga vårtgårdar som det är med synliga troskanter. Det är antingen supergilla eller asfult. Det finns som inga åsikter där emellan.

Själv supergillar jag det eftersom jag tycker att det är upphetsande att kunna se kvinnor i bara trosorna fastän de har kläderna på sig.

Kan så vara. Synliga troskanter säger jag varken bu eller bä om. Inget jag skulle bli upphetsad av. Alla gillar vi olika som sagt
Citera
2015-03-14, 11:56
Medlem
Bland dom absolut mest eggande puffiga vårtgårdar jag sett:
http://realamagirls.com/busty-babe-angelserena-cam-girl/
Hon är så söt och blottar sina ljuvliga tuttar så härligt. Dessutom har hon en jättefin fitta med stora blygdläppar
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in