2011-08-31, 22:11
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Jag får inga PM
Du får börja lägga ut lättklädda bilder, då kommer dom!

Men ja www.kk.se it is. Inte för mig så klart, jag får så många PM ändå
2011-08-31, 22:12
Medlem
s0pkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect-stranger
Kan riktig se annonserna framför mig.

Svensk arisk man söker dig - blond brutta med stora tuttar. Jag har en stor kärlek till Volvobilar av modell äldre och tröjor med vargtryck på. Röstar gör jag på Sverigedemokraterna för jag tycker muslimernas kyrkor blir för många,dom tar våra jobb sen är han där Åkesson jättesmart!. Det är viktigt att du respekterar mina åsikter. Mina intressen är tatueringar,Banjospelningar,ladda ner filmer ifrån internet,umgås med vännerna och dricka hembränt. Jag jobbar på ett pappersbruk i Olofström och jag älskar Ultima Thule. Jag tycker mindre om Måna Muslim, Aftonbladet,Gammelmedia och araber.

Är jag något för dig?
// Sexii_Johnny_77
Låter som en sosse snarare än en Sverigedemokrat.
Senast redigerad av s0pkvast 2011-08-31 kl. 22:14.
2011-08-31, 22:24
Medlem
Vi kommer kunna vänta oss en troll-overload inom loppet av tre timmar.
2011-08-31, 22:37
Medlem
fumdums avatar
Nu tycker jag att ni män är lite väl pessimistiska, det finns många fler kvinnor här på forumet än ni anar. Jag vet några tjejer som finns här på flashback men som mer eller mindre agerar likt ni män gör, så tappa inte hoppet nu.
Sen om det fungerar eller inte är en annan sak
2011-08-31, 22:46
Medlem
kauwts avatar
Haha.. go for it..
Utmaning: Beskriv dig själv på bästa sätt. Så får vi se om jag svarar
2011-08-31, 22:56
Medlem
Irrblossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divino Codino
Den vanligaste förekommande rubriken torde bli "Sverigedemokrat söker sliddjur".

Nej nej nej...."Sverigedemokrat söker hona som tar den i tvåan"
2011-08-31, 23:01
Medlem
Irrblossas avatar
Ok, vad skulle vi kvinnor försöka hitta på då...*funderar*
Måste också bestå av förutfattade meningar om hur en typisk fb-brud är...

"Jag är en normalviktig tjej med normala tuttar som söker närmare bekantskaper av det motsatta könet. Jag är smått självmordsbenägen, hänger på dominanssajter som Darkside och jobbar deltid på konsum. Detta när jag inte är sjukskriven för utmattningssyndrom. Jag är besatt av att smygtitta på Mongo-Bisarre forumet och jag skriver mycket i kändis-skvallertrådarna. Jag tar den inte i tvåan"

2011-08-31, 23:04
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irrblossa
Ok, vad skulle vi kvinnor försöka hitta på då...*funderar*
Måste också bestå av förutfattade meningar om hur en typisk fb-brud är...

"Jag är en normalviktig tjej med normala tuttar som söker närmare bekantskaper av det motsatta könet. Jag är smått självmordsbenägen, hänger på dominanssajter som Darkside och jobbar deltid på konsum. Detta när jag inte är sjukskriven för utmattningssyndrom. Jag är besatt av att smygtitta på Mongo-Bisarre forumet och jag skriver mycket i kändis-skvallertrådarna. Jag tar den inte i tvåan"

Borde det inte finnas någon kvinnlig motsvarighet till FB-dase, kanske FB-byst
2011-08-31, 23:33
Medlem
Irrblossas avatar
Hmmm...FB byst borde då vara:

Jag har en helt okej C-kupa. (Men jag kan ha både A och B kupa också).
I verkligheten har jojo-bantningen och ätstörningarna gjort att pattarna ser ut som två sopsäckar som sladdrar och dinglar vid magen...
2011-08-31, 23:37
Medlem
Irrblossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Let' say att FB inför ett dejting forum. Blir det då tillåtet att ha vissa ovanliga preferenser som t ex " Jag vill inte dejta några vänsteridioter"?

HA HA HAAAAA! Den var fin!
Ett "normalt" forum hade aldrig godkänt det. Däremot torde ju FB faktiskt godkänna detta kriterium och krav...
Naturligtvis måste då vänsterpöbeln få kontra med: Jag vill inte dejta några nazzar. Eftersom alla som inte tycker som jag är nazzar, så vill jag inte heller dejta: SD medhållare, SD röstare, smygrasister, öppna rasister, främlingsfientliga, främlingskritiska, invandringskritiska, invandringsfientliga osv....
2011-09-01, 00:01
Medlem
fskers avatar
Fast det finns ju en "kompisraggar-tråd" så varför inte göra en tråd för att ragga killar/tjejer?
Underforum är nog att ta i å andra sidan.
2011-09-01, 00:19
Medlem
Marmosets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det kommer, det kommer. Nu har vi fått resekompisar (nästan i klass med ren dating), så det är inte länge kvar tills det kommer ett renrakat kontaktannonsforum.
Kanske ett för varje passande underforum? Jag ser framför mig hur det kan se ut i Pedofili och KinkySex...

micaele, jag hoppas innerligt att det av mig fetade här ovan var en klassisk "Freudian slip"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in