2011-08-30, 15:49
Medlem
Finns det någon information ute om hur många det är som köpt tillgång direkt till flashback efter registeringen?

Skulle varit intressant att se. Jag tänker att det knappast kan vara en sån hög del om man verkligen vill vara anonym. Men det kanske är många som gör det ändå?
Citera
2011-08-31, 00:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grajah
Finns det någon information ute om hur många det är som köpt tillgång direkt till flashback efter registeringen?

Skulle varit intressant att se. Jag tänker att det knappast kan vara en sån hög del om man verkligen vill vara anonym. Men det kanske är många som gör det ändå?

Det tror jag icke. Har fan inget minne ens om man behövde vänta förr om åren när man blev medlem?
Citera
2011-08-31, 09:39
Medlem
ojns avatar
Det är säkert tekniskt möjligt att plocka fram, men jag tror inte det ligger speciellt högt upp på teknikernas prio-lista.

Jag kan vara helt fel ute, men jag har fått intrycket av att väldigt många som sms-betalar är användare som har syfte att omgående bryta mot reglerna, inte sällan 1.01. Jag tycker 3-dagars"regeln" är ganska meningslös faktiskt. Tanken är väl att man ska "lära sig Flashback" men hur många använder egentligen tiden till det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in