2011-08-25, 12:45
Bannlyst
Tjena är en kille på 19 år har haft mycket praktik genom min skolgång någon om har ett tips hur ja kan få ett arbete eller om du har fått arbete utan utbildning hur gjorde du vill så gärna ut och arbeta, MVH
Citera
2011-08-25, 12:59
Medlem
Sr.Addes avatar
Diverse livsmedelsbutiker. Ex. ICA, Coop, Hemköp, Lidl etc.
Snabbmats-restauranger. Ex. McDonald's, Max, Sibylla. (Burger King finns ju tyvärr inte i stan )
Telefonförsäljare. Har inte full koll på vilka företag som finns i stan, men lär gå att ta reda på med en enkel googling'.

Brukar gå att söka tjänster genom företagens hemsidor. Annars kan du gå dit och fråga om dem behöver personal.

Jag studerar för tillfället och har ingen som helst yrkesutbildning. Jag sökte deltidstjänst på företagets hemsida, blev inkallad till intervju och fick till slut tjänsten. Om jag skulle vilja gå över till en heltidstjänst så är det inga problem vad jag hört.
Citera
2011-08-25, 13:01
Medlem
Wyyrloks avatar
Vänta tills nästa val och hoppas att sveriges befolkning ser att Reinfeldt inte har några kläder på sig
Citera
2011-08-25, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sr.Adde
Snabbmats-restauranger. Ex. McDonald's, Max, Sibylla. (Burger King finns ju tyvärr inte i stan )
Telefonförsäljare. Har inte full koll på vilka företag som finns i stan, men lär gå att ta reda på med en enkel googling'.

Brukar gå att söka tjänster genom företagens hemsidor. Annars kan du gå dit och fråga om dem behöver personal.

Jag studerar för tillfället och har ingen som helst yrkesutbildning. Jag sökte deltidstjänst på företagets hemsida, blev inkallad till intervju och fick till slut tjänsten. Om jag skulle vilja gå över till en heltidstjänst så är det inga problem vad jag hört.

jo det går ju göra tack för svar
Citera
2011-08-25, 13:20
Medlem
Petesamprass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sr.Adde

Burger king öppnar i vinter
Citera
2011-08-25, 13:22
Medlem
Petesamprass avatar