2003-09-29, 17:55
Medlem
blaus avatar
Ghost Rider lever och frodas som aldrig förr.

Ny trailer nu på onsdag (tredje och sista) innan releasen av hela filmen om ca två veckor.
Har ni inte redan beställt den, så gör det ffs! Likaså GIS4, dessa två filmerna är ett MÅSTE i DVD-hyllan!

Over and out.

/blå
Citera
2003-09-30, 12:47
Medlem
luukuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
ett tips till dig luukus. kolla när inlägget e skrivet. den nya ghost rider kommer ut snart o jag längtar fett.

Haha allright sorry... e visst lite blind... tyckte väl de va lite konstit.... trodde inte att de va så gammalt....
Citera
2003-10-24, 01:03
Medlem
Ghostrider 2

Alltså fyfan vilken galen man..Ghostrider asså.
Kollade nyss Ghostrider goes wild och måste säga att den va jävligt bra!!!
Men tror nog att det inte blir så många fler kapitel i serien..Med tanke på hur vansinnigt han kör måste det sluta med en fet smäll förr eller senare.
Skulle garanterat INTE vilja sitta bakom när han dyngar..=)

Såg även GIS4 härom dan och måste säga att det va en besvikelse..Fan,det hela slutar ju när det roliga precis ska börja...Fast bonusklippen var jävligt bra.
Citera
2003-10-24, 15:10
Medlem
ghoozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Har äntligen hittat Getaway In Stockholm 3....riktigt usel vill jag bara säga.
Dock har jag sett trailern till Ghost Rider (båge film i sthlm) & har en petite fråga.
Nån rackare som hittat denna rackarns film på nätet?

Personligen tänker jag inte punga några dyra pengar på denna film om dne nu är dålig, precis som Getaway 3....
nån som vet om den finns än??...har tamejfan letat på DC, kazaa, iMesh & WinMX och ej hittat...

Jag har den filmen.. Hittade den på DC (Ghost rider asså)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in