2025-11-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
fan jag både hatar o älskar att ha tillgång till denna. lite för potent för mig.

Potensen är ju bara styrkan. i mg, du får väl ta och banka det som om de vore tjack då xD
Kanske får göra nässpray eller något som de gjorde med fentanyl förut
Citera
2025-11-28, 18:47
Medlem
Det ju helt sinnes, hur mycket kommer du ihåg eller black out direkt?
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
100-145mg
Citera
2025-11-30, 11:59
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashpoint92
Det ju helt sinnes, hur mycket kommer du ihåg eller black out direkt?
black out direkt.
Citera
2026-01-09, 13:24
Medlem
Fick nyss hem äkta pv men vet ej vad jag tycker ännu fast visst funkar det. Återkommer
Citera
2026-01-09, 13:24
Medlem
Jag ångrade mig det funkade. Får man nog vara lite försiktig med tror jag
Citera
2026-01-16, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Jag ångrade mig det funkade. Får man nog vara lite försiktig med tror jag

Hehe okej blir inte sugen alls. Smakade det bra som förr?
Citera
2026-02-04, 16:59
Medlem
Flouvonnes avatar
Testade ett g nyligen och det var väl schysst typ. Väldigt mycket mer 'cleant' rus än tjack. Kändes mer fokuserat också. Men dra åt helvete vad man rökte, återdoseringsbehovet var heeelt sinnessjukt. Aldrig vart med om liknande, eller jo mephedrone när det var lagligt men annars inget som detta. Slutade med att man bara satt o rökte i princip.
Citera
2026-02-26, 11:44
Medlem
Jag tycker den är trevlig faktiskt, stabilt rus med få bieffekter. Det enda jag ska påpeka är det förbannade återdoserings-behovet.. god damn asså, om är man beroende-person så ska man kanske skippa denna. Råkade röka lite för mycket en dag, blev lite stissig och på allmänt dåligt humör. Men det var en bagatell, inte super kul men det gick över på några timmar.

A-Pvp får av mig 6/10

Forska lugnt!!
Citera
2026-02-27, 21:16
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NykterPundare
Jag tycker den är trevlig faktiskt, stabilt rus med få bieffekter. Det enda jag ska påpeka är det förbannade återdoserings-behovet.. god damn asså, om är man beroende-person så ska man kanske skippa denna. Råkade röka lite för mycket en dag, blev lite stissig och på allmänt dåligt humör. Men det var en bagatell, inte super kul men det gick över på några timmar.

A-Pvp får av mig 6/10

Forska lugnt!!

Haha ja precis så slutade det för mig också, bara satt o rökte i princip! Men ska forska vidare som nämnt tidigare i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in