2011-08-24, 00:53
Bannlyst
Zoloft suger balle som alla andra SSRI/SNRI. Fråga efter något som fungerar.
Citera
2011-08-24, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zokor001
zoloft är den bra?

MEN TÄNK OM HAN/HON INTE VET DESSUTOM MÅSTE JAG JU SJÄLV GÖRA UTREDNING VILKEN MEDICIN SOM ÄR BÄST!

snälla ge mig några tips på medicine annars tar jag alla på en gång

det är läkarens jobb att veta
Citera
2011-08-24, 20:58
Medlem
drbondos avatar
Prata med din doktor i lugn och ro. Det är omöjligt för oss att rekommendera något som passar just dig. Lycka till!
Citera
2011-08-25, 17:38
Medlem
lithionits avatar
äter cipralex, lamotrigin och mirtazapin. Jag rekommenderar alla varmt Det är en del biverkningar men no pain no gain :P

Mediciner som du ska akta dig för är: propavan (världens sämsta sömnmedicin), sertralin är bra i början men man blir kroniskt dålig i magen, det enda som är bättre med sertralin än cipralex är att cipralex ger mer sexuella biverkningar men mirtazapin motverkar den effekten
Citera
2011-08-26, 12:27
Bannlyst
kan inte röra händerna abilify lol
Citera
2011-08-28, 08:52
Medlem
Tar för närvarande Lyrica (200mg) och Venlafaxin (150mg). Tagit medicinerna i 4 veckor och har ännu inte märkt någon nämnbar skillnad. Tar även stesolid (10mg) vid behov och det är väl den enda av medicinerna jag än så länge kan rekommendera, den funkar jättebra.
Citera
2011-08-28, 23:37
Medlem
Käkat cymbalta några månader och vet inte om det blivit någon skillnad, kanske har mer ork än förut är säkert placebo, men rekommendera vet jag inte om jag gör. Ångest och sånt finns ju kvar men vad gör man?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in