Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-09-27, 14:02
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Varför finns det inget underforum i Kultur & Media?
Det ser inte ut att finnas alls, möjligtvis att det skulle platsa under Livsstil > Hobby.

Enligt min uppfattning har du redan hittat rätt forum för dans > Hobby. Sannolikt kan man anta att majoriteten av FBs dansintresserade medlemmar/besökare praktiserar dans som hobby. Den ytterst lilla minoritet som har dans som yrke ser knappast FB som den naturliga samlingsplatsen.
Citera
2013-01-11, 18:00
Medlem
Jag kan säga att jag fick en idé till en tråd i ett potentiellt dansforum häromdagen. Men då där inte fanns ett forum så övergav jag det. Hur stor är sannolikheten att där ska finnas danslärare i "övriga ämnen" forumet? Inte lika stor som i ett eventuellt dansforum.

JHag röstar för att åtminstånde göra ett Försök!
Citera
2013-01-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Enligt min uppfattning har du redan hittat rätt forum för dans > Hobby. Sannolikt kan man anta att majoriteten av FBs dansintresserade medlemmar/besökare praktiserar dans som hobby. Den ytterst lilla minoritet som har dans som yrke ser knappast FB som den naturliga samlingsplatsen.

Du har ju en danslärare i den här tråden. Hen skulle ju kanske kunna vara moderator!
Citera
2013-01-11, 18:44
Medlem
ojns avatar
Övrig sport borde passa bra för trådar som rör dans - söker man på dans i trådrubriker hittar man en hel del där. Som sagt, det verkar ju inte finnas något underlag för ett eget forum.

Vi skapar inte forum enligt devisen "Build it and they will come". De får komma först, och sedan bygger vi.
Citera
2013-01-11, 20:19
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Övrig sport borde passa bra för trådar som rör dans - söker man på dans i trådrubriker hittar man en hel del där. Som sagt, det verkar ju inte finnas något underlag för ett eget forum.

Vi skapar inte forum enligt devisen "Build it and they will come". De får komma först, och sedan bygger vi.

Är inte dans mer en fritidssyssla? Sport?
Citera
2013-01-11, 20:21
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Är inte dans mer en fritidssyssla? Sport?
Dans ligger väl i någon slags gråzon. Dans kan vara en fritidssyssla och dans kan vara en sport.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in