2013-01-16, 13:48
Medlem
Jag körde ca 4 år gammalt testo depot (test e) och jag tyckte det funkade kanon, legat på i 6 månader så skulle känt om det inte gjorde
Citera
2013-01-16, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Varför? Trodde först att du blandade ihop vial och ampull, men ser nu att så inte är fallet.
Är väl bara jag som föredrar det så, få ur all luft i vialen/sprutan.. Öka trycket så man lättare suger upp.

..smaksak?

Må vara helt onödigt.
Citera
2013-01-16, 15:38
Medlem
Decentlyawesomes avatar
Tänkte köra en oral-kur nu under dieten.

Stats:

22-27 år
190cm
105kg
18-22% bf

Vad kan ni som själv kört orala kurer under diet rekommendera för upplägg samt prepp? Detta är min första kur som är menad för att deffa.

mvh
Senast redigerad av Decentlyawesome 2013-01-16 kl. 16:15.
Citera
2013-01-16, 16:13
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decentlyawesome

Stats:

22-27 år
190cm
105kg
18-22% bf

Vad kan ni som själv kört orala kurer under diet, detta är min först kur som är menad för att deffa.

mvh
vadå vad vi kan? varför vill du köra aas? o varför under diet? vad är dina mål? vilken oral fundera du på?
Citera
2013-01-16, 16:14
Medlem
Decentlyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
vadå vad vi kan? varför vill du köra aas? o varför under diet? vad är dina mål? vilken oral fundera du på?

Blev lite felskrivet med jämförelse hur det lät i huvudet, sorry. Det är ändrat nu, ta en ny titt!

mvh
Citera
2013-01-16, 16:46
Medlem
CerZs avatar
Citat:

Stats:

22-27 år
190cm
105kg
18-22% bf

Vad kan ni som själv kört orala kurer under diet rekommendera för upplägg samt prepp? Detta är min första kur som är menad för att deffa.

mvh

Gör det inte alls utan ändra din kost istället.
Du finner nog mer hjälp med din deffperiod på en annan del utav fb.
Men tips på oralt som kan hjälpa med deffen är DMAA-Koffein-Effedrin-tabbar och sen RUN BOY RUN!
Citera
2013-01-16, 16:56
Medlem
Sustanon 10 ml hur länge varar det? Kan ni skriva vad ni kan rekomdera för mängd på sustanon o hur lång kur man ska ta?
Så hur länge hade 10 ml sustanon varat under en kur?
Tack på förhand
Citera
2013-01-16, 17:01
Medlem
Decentlyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CerZ
Gör det inte alls utan ändra din kost istället.
Du finner nog mer hjälp med din deffperiod på en annan del utav fb.
Men tips på oralt som kan hjälpa med deffen är DMAA-Koffein-Effedrin-tabbar och sen RUN BOY RUN!

Förstår vad du menar men kommer antagligen köra någon kur under dieten oavsätt, kosten sköts såklart, vill bara ha råd om upplägg samt preparat.

mvh
Citera
2013-01-16, 17:25
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas81
Sustanon 10 ml hur länge varar det? Kan ni skriva vad ni kan rekomdera för mängd på sustanon o hur lång kur man ska ta?
Så hur länge hade 10 ml sustanon varat under en kur?
Tack på förhand
Läs på mer. Du förstår inte mycket alls. Gör om och gör rätt och läs stickies och börja inte kura än.

Jag skall ställa en likadan fråga till dig som du ställde här nu. Reflektera över frågan jag kommer att ställa till dig och tänk på att den frågan jag kommer ställa dig är exakt identisk i princip med den fråga du ställde till mig.

"Om jag köper 10 kg proteinpulver hur länge varar den? Kan ni skriva vad ni kan rekommendera för mängd på proteinpulver och hur länge jag skall dricka det. Så hur länge hade 10kg proteinpulver varat?"
Citera
2013-01-16, 17:28
Bannlyst
Är det HG prylar så är dom säkert OK, tillverkare sätter 2 års hållbarhet (inom EU) för att dom måste ansöka om att få sätta längre tid + då tar det längre tid innan apotek/sjukhus/osv gallrar ut "gamla" produkter ur skåpen, slänger dom och köper in nya.
Citera
2013-01-16, 17:29
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Förstår vad du menar men kommer antagligen köra någon kur under dieten oavsätt, kosten sköts såklart, vill bara ha råd om upplägg samt preparat.

mvh

Anavar eller Winstrol skulle kunna kombineras med Proviron
Citera
2013-01-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Läs på mer. Du förstår inte mycket alls. Gör om och gör rätt och läs stickies och börja inte kura än.

Jag skall ställa en likadan fråga till dig som du ställde här nu. Reflektera över frågan jag kommer att ställa till dig och tänk på att den frågan jag kommer ställa dig är exakt identisk i princip med den fråga du ställde till mig.

"Om jag köper 10 kg proteinpulver hur länge varar den? Kan ni skriva vad ni kan rekommendera för mängd på proteinpulver och hur länge jag skall dricka det. Så hur länge hade 10kg proteinpulver varat?"

Ok. Tack iaf. Sa inte att jag ska börja kura utan ville veta lite.
Menade om man omvandla 10 ml till 250 mg hur mycket hade man fått ut av de 10 ml?

Ska absolut läsa på mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in