2013-01-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Har du bara en njure?

hahahahaha, okej, du är rolig. aja trodde det skulle vara meninglöst att fråga, folk som inte vet svarar ändå, jag frågar eftersom jag inte hittade nån som hade testat de på flashback, om de har några fördelar/nackdelar, och då menar jag inte solklara nackdelar/fördelar.
Citera
2013-01-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaneviking
Nu ska inte jag va taskig fastän ja.. Dbollarna har en halveringstid på ett dygn eller nått sånt så de hinner gå ut ur systemet innan du tar nästa. Du kan ju räkna med att maxa biverkningarna och få skit resultat. Du bör nog låta bli trotts allt!

Ja det är det som jag tycker är intressant, det är väll i blodet i typ 13 timmar? då borde ju det vara bra för njuren, varför maxxa ja bieffekterna? tvärtom väll? bara att det blir ett sämre resultat kan ja tänka mig, men jag har gått upp 3 o ett halvt kilo typ, 33 cm biceps till 37 så det funkar ju iallafall, aja det är väll rätt onödigt att testa eftersom det bör ju bara ge sämre resultat men men vet ju aldrig någon kan ju ha testat.
Citera
2013-01-14, 23:09
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heazze
Hej

Tänkte köra min första injektkur.

tidgare kör en dianabol 30/60 kur..

peron,info

23år
180cm
75kg

Min tanke på kuren.
Kom gärna med förslag!=)

PREPARAT: Testosterone Enanthate 250mg (500mg?) ( Galenika )
DOSERING 250mg (500mg?) e5d eller (e4d bättre sämre?)
LÄNGD 12v
PCT NOLVADEX - Påbörjas ca 2 veckor efter sista stick
Dosering: Dag 1 = 60mg, Dag 2 = 20mg ED
ÖVRIGT HCG - vid behov 250iu E3D (då det är en mild kur) . NOLVADEX vid känningar.
Letro införskaffas mot eventuella "knölar"
Dosering: 0,25mg - 0,75mg

Är det stor skillnad att köra e4d eller e5d va är bäst?

Går det att hoppa på hcg när som helst när man känner att det behövs?

Hur ser det ut nå mer som man behöver tänka på??

För mig var e5d stor skillnad jämfört med e4d, blev kinkig den sista dagen på e5d.. men alla är olika. Jag tycker du ska köra 250 e4d.. bra nybörjardos.

Du kommer nog inte behöva hcg på liknande dos.
Citera
2013-01-14, 23:09
Bannlyst
Någon som rekommenderar superdrol?
Citera
2013-01-14, 23:10
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizkN
Hejsan har galenkia hemma och hade 1 5ml pump och 1 grön nål kvar hemma "har beställt nytt men tydligen strul så kommer i veckan"

Idag var det dags att sätta i sig 500mg testo.... Bröt första ampullen och frugan som brukar sätta injecten till mig började med att suga upp ena sen när vi bröt den andra och skulle suga upp där så funkade inte pumpen den bara drog in luft och fick inte in nåmer testo.... .... hur gör man lättast för att få upp allt ur 2 ampuller?

Vill inte gärna behöva slänga det igen

Kanske ta ur kolven och hälla i det direkt i pumpen men fattar inte varför ni inte skulle få upp det med en grön nål
Citera
2013-01-14, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Ja det är det som jag tycker är intressant, det är väll i blodet i typ 13 timmar? då borde ju det vara bra för njuren, varför maxxa ja bieffekterna? tvärtom väll? bara att det blir ett sämre resultat kan ja tänka mig, men jag har gått upp 3 o ett halvt kilo typ, 33 cm biceps till 37 så det funkar ju iallafall, aja det är väll rätt onödigt att testa eftersom det bör ju bara ge sämre resultat men men vet ju aldrig någon kan ju ha testat.

Efter som du kommer ha ojämna nivåer i blodet genom hela kuren. Tror inte någon har testat det faktiskt eftersom det är onödigt och idiotiskt.
Citera
2013-01-14, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Kanske ta ur kolven och hälla i det direkt i pumpen men fattar inte varför ni inte skulle få upp det med en grön nål

okej så man kan vända upp o ner på pump o ampull o låta det rinna ner i pumpen?

jadu säg det fick upp första lätt men sen med luft antar d vart nå knas
Citera
2013-01-14, 23:20
Medlem
Hur man lättast får upp det? Låter förslagsvis någon annan sin hjärndöda fru suga upp det. Tips från coachen.
Citera
2013-01-14, 23:22
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizkN
okej så man kan vända upp o ner på pump o ampull o låta det rinna ner i pumpen?

jadu säg det fick upp första lätt men sen med luft antar d vart nå knas

Ja bara häll i det som du häller kaffe i en mugg men nålen på och vänd mot golvet sen i sätt i kolven lite lätt så du inte trycker ut oljan och vänd nålen uppför så du kan pressa i kolven och få ut luften.
Lite spill lär du få...
Säker på att nålen är rejält itryckt?
Citera
2013-01-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaneviking
Efter som du kommer ha ojämna nivåer i blodet genom hela kuren. Tror inte någon har testat det faktiskt eftersom det är onödigt och idiotiskt.

Kan du berätta mer ingående var det är för nivåer i blodet som kommer vara direkt ohälsosamma, blodfetter eller nått elr?, det är ju klart att det inte kan vara bra, men jag undrar om det är bättre än att ha testo 24/7 ist o ta det varje dag, men det är ojämna nivåer som är dåligt då?
Citera
2013-01-14, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Hur man lättast får upp det? Låter förslagsvis någon annan sin hjärndöda fru suga upp det. Tips från coachen.

EXAKT TACK XD
Citera
2013-01-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ja bara häll i det som du häller kaffe i en mugg men nålen på och vänd mot golvet sen i sätt i kolven lite lätt så du inte trycker ut oljan och vänd nålen uppför så du kan pressa i kolven och få ut luften.
Lite spill lär du få...
Säker på att nålen är rejält itryckt?

jadu det vet man inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in