2012-10-20, 18:38
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janejja
Clomid om du vill få igång nötterna fortare.

Ja okey okey, grejen är att jag inte kört på HCG under min kur för mina kulor har inte krymt någonting. Så känner väl att det inte är behövligt.
Citera
2012-10-20, 18:39
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatnot
jag hade kört 40mg i 2 veckor sen 20 2-3 veckor till. känn efter

Oki, tack
Citera
2012-10-20, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Ja okey okey, grejen är att jag inte kört på HCG under min kur för mina kulor har inte krymt någonting. Så känner väl att det inte är behövligt.

Jag kör en töntkur men kör ändå HCG och kommer köra Clomid under PCT. Här ska varenda sten vändas på
Citera
2012-10-20, 18:44
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janejja
Jag kör en töntkur men kör ändå HCG och kommer köra Clomid under PCT. Här ska varenda sten vändas på

Är väl inget töntigt med det!
Men jag kände att jag inte behövde hcg för att mina kulor krymte inte och tyckte de va onödigt att gå på det då Men absolut, kör på
Citera
2012-10-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Är väl inget töntigt med det!
Men jag kände att jag inte behövde hcg för att mina kulor krymte inte och tyckte de va onödigt att gå på det då Men absolut, kör på

Tackar
Citera
2012-10-21, 00:35
Medlem
FittSlaskaNs avatar
Tjena! Tänkte gå på testo e 250mg e5d i 12 veckor och blasta med OT i början eller slutet. Dock är frågan,

Bör jag ta HCG?
Bör jag blasta på min första kur? Endast 3-4 veckor, på början eller slutet? och hur mycket kan jag ta?
Hur länge är jag "nedstängd" efter kuren om jag skippar HCG?
Bör jag öka intaget av novla (PCT) under min kur pga att jag opererats för gyne? (tonårs gyne)

Ser helst att svaren kommer av någon insatt..

MVH!
Citera
2012-10-21, 11:43
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Bumpar på nytt, Ska hämta mina grejer om ett par veckor för att starta en senare kur. Jag har lite frågor angående orala effekter. Kommer köra på estrar också men de behöver vi inte ta upp.

Orala jag prövat: Dbol 50mg 4 ggr.

Vad vill ja få ut av detta inlägg? Vill pröva något nytt i den orala världen och undrar hur era resultat har blivit med dessa exempel, om ni kört på det, här.

100mg Dbol 4 veckor Kick
100mg Anadrol 4 veckor Kick
50mg Anadrol 4 veckor kick
50mg dbol/50mg drol 4 veckor kick

Tacksam för svar.

//Jeff

har du aldrig kört anadrol kan du ju testa det o se hur du reagera på det. personligen är jag inte så förtjust. kass aptit en jävla bloat inte så mkt styrka som vissa. vissa älskar dock anadrolen. vem vet det kanske passa dej perfekt.

kör 100mg ed o kör 6v... 4v har aldrig varit nåt för mej som blast... 100 mg d-boll är ju en rejäl jävla dos o kan ärligt inte se varför folk ska ligga så högt. 50-60 räcker gott o väl på bra d-boll.

mvh
Citera
2012-10-21, 11:46
Medlem
Softers avatar
Här märkt att "Bi-lit" och "Post-WO" ofta används när man pratar om IGF-1.

Vad betyder dessa?
Citera
2012-10-21, 11:54
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Här märkt att "Bi-lit" och "Post-WO" ofta används när man pratar om IGF-1.

Vad betyder dessa?
Bilateralt, alltså i båda biccarna om du väljer att sätta i muskelgrupper, Post W-O , eftergympasset till skillnad för PRE-W-O alltså före passet.
Citera
2012-10-21, 16:04
Medlem
Testo/dboll..

Har länge funderat över en kur. Läst här och på andra forum om AAS i några år.. Men kan inte bestämma mig riktigt om jag vill börja med orala eller inject. Kan vara lite jobbigt med inject när jag bor hos morsan.. (Är 20). Vet att jag är rätt så ung men vill testa detta för att se vad det kan ge mig. Så vara att tipsa vilt nu!

Moralsnack undanbedes!!!

Skrivit på mobil så säkert rostig stavning

Mvh
Citera
2012-10-21, 16:23
Medlem
Laaazes avatar
Du kan ju köra en ot kur om du inte vill börja med inject. Annars så tycker jag du ska köra testo e 250/500 mg e5d.

Vikt och träningserfarenhet kan va bra att veta om man ska tipsa dig också. Har du bra koll på din kost?
Senast redigerad av Laaaze 2012-10-21 kl. 16:25.
Citera
2012-10-21, 17:48
Medlem
opererade bort mina.
mina började som puffy o när jag var ren i 5 år så spökade dem fram o tillbaka.
Blev jag sjuk så puffade dem till sig, samma sak när jag drack alkohol.
Tillslut var det d enda jag såg o störde mig på.
När dem opererade bort dem såg dem ut som 2 små hjärnor hahah lite mindre än pingisbollar.
Så dem var rätt stora ändå.
Nu vågar jag ha tajt tröja osv så skönt o glad att jag gjorde d o behöver aldrig mer tänka på d längre.
Men låg på med 0.5 armidex i sista kuren ifall ifall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in