Satte 500mg Testo-e igår i låret. Och idag kan jag inte gå, känns som en väldigt extrem träningsvärk. Tips på vad jag kan göra för att få bort denna smärta eller eventuellt minska den?
Första sticket känns alltid, prova massera LÄTT på ditt lår. Hjälpte för mig.
Och gå inte så mycket i onödan.
Negativ inställning till det mesta,något som är vanligt förekommande under pct?
Känns som jag omedvetet (för stunden) stöter bort människor,jag som tyckte pctn började som ett saftkalas
Satte 500mg Testo-e igår i låret. Och idag kan jag inte gå, känns som en väldigt extrem träningsvärk. Tips på vad jag kan göra för att få bort denna smärta eller eventuellt minska den?
Köp voltaren gel och smörj in området med några gånger dagligen i ett par dagar,det bör göra susen! funkade fin fint för mig iallafall när jag hade liknande problem just med benen!
Du är inte trött av injekten, de är något annat. Eller så får du panik när du ska sätta sprutan i huden, när du är klar pustar du ut. O ja du blir trött då.
Onödig tråd hur som helst, du är inte beredd o kura.
Lycka till, ja kan ha fel. Du kan dö om 5 timmar(tidigare hoppas vi).
Du är inte trött av injekten, de är något annat. Eller så får du panik när du ska sätta sprutan i huden, när du är klar pustar du ut. O ja du blir trött då.
Onödig tråd hur som helst, du är inte beredd o kura.
Lycka till, ja kan ha fel. Du kan dö om 5 timmar(tidigare hoppas vi).
Klart, det var nervigt att göra det. Så du kan ju ha rätt. Tänkte bara att nån kanske vart med om liknande och hade några ord att förtälja om det. Tycker inte att det påverkar huruvida man är redo att kura eller inte. Nån gång måste vara den första när man gör det och då kan ju nervositet infinnas (vilket ju i sådant fall leder till tröttheten enligt den teori).