2014-03-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Ja med största sannolikhet kommer dom tillbaka!
Varför då? sa ju att jag fick dem för jag injecta ojämna datum innan osv?

sen varför just bara på armarna(övre armar (axlar)??
Citera
2014-03-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Hur länge ska jag vänta, vad ska jag göra ?

Spelar ingenroll hur länge du väntar acne är ju en av troliga biverkningar du drabbas....
Vad göra? behandla om det är så jävligt eller sluta med steroider
Citera
2014-03-12, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Varför då? sa ju att jag fick dem för jag injecta ojämna datum innan osv?

sen varför just bara på armarna(övre armar (axlar)??

Så du hade inte en finne när du injecta rätt dagar?
Man drabbas på olika ställen latsen brukar va värst för mig!
Citera
2014-03-12, 18:22
Medlem
Svarar argamannen på mail från hushmail? countermail kostar ju pengar.
Citera
2014-03-12, 18:25
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Svarar argamannen på mail från hushmail? countermail kostar ju pengar.

countermail är gratis i 7 dagar
Senast redigerad av BodyGod 2014-03-12 kl. 18:27.
Citera
2014-03-12, 19:17
Medlem
Är det en dum idé att deffa under pct? Någon som deffat direkt efter kur? Jag menar att efter kuren så ligger egen produktionen på 0 och att även ligga på kaloriunderskott är kanske inte så optimalt för att ha goda förutsättningar att behålla så mycket muskelmassa.
Citera
2014-03-12, 19:35
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NONAMEATM
Är det en dum idé att deffa under pct? Någon som deffat direkt efter kur? Jag menar att efter kuren så ligger egen produktionen på 0 och att även ligga på kaloriunderskott är kanske inte så optimalt för att ha goda förutsättningar att behålla så mycket muskelmassa.

Du svarade ju på din egen fråga..
Citera
2014-03-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Du svarade ju på din egen fråga..

Nej det har jag inte gjort. Men kan tänka mig att det kan vara så och bill ha ett svar där någon kan klargöra att det stämmer det jag säger. Så du menar att deffa under pct är big no om man vill ha kvar muskelmassan man byggt under sin kur?
Citera
2014-03-12, 20:14
Medlem
Tr0bles avatar
Vad skulle ni föredra av dessa alt:

Testo e 500mg e4d minst 16-20 (Kommer förmodligen ligga på testo en bra tid framöver)
Deca 500mg e 4d 8v

eller

Testo e 500mg e4d 16-20 (Kommer förmodligen ligga på testo en bra tid framöver)
Deca 250mg e4d 16v

Kommer köra en mindre deff i slutet av kuren. Förmodligen med DNP inblandat.

Frågan är vad som kommer ge mest av dessa kurer? Skulle helst ligga på 500mg deca 16v men min plånbok är inte så jätte tjock just nu.

Eller kan man ha med deca vid varannat stick då det har så extremt lång halveringstid?

Ligger redan på testo 500mg e4d just nu. Höjde från 250 för några stick sedan. Legat på 2 månader.
Citera
2014-03-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NONAMEATM
Nej det har jag inte gjort. Men kan tänka mig att det kan vara så och bill ha ett svar där någon kan klargöra att det stämmer det jag säger. Så du menar att deffa under pct är big no om man vill ha kvar muskelmassan man byggt under sin kur?

Under pct är tiden då du ska jobba för att behålla muskelmassan och styrkan så att deffa under denna tid sänker oddsen för att behålla den större delen. Om du nu vill deffa direkt är det bättre att göra det on!
Citera
2014-03-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Under pct är tiden då du ska jobba för att behålla muskelmassan och styrkan så att deffa under denna tid sänker oddsen för att behålla den större delen. Om du nu vill deffa direkt är det bättre att göra det on!

Kurar inte själv vill bara lära mig då jag tycket aas är ett intressant ämne. Jo, förstår vad du säger och det låter super logiskt med. Det man borde göra är väl att deffa innan kuren, simple. För under skulle jag iallfall vilja bygga så mkt som möjligt.

Tack för svaret!
Citera
2014-03-12, 22:10
Medlem
Lightweightmannens avatar
Har gått ifrån 700mg ew till 250mg på testo och vill tappa mer vatten, hade det varit lönt att köra lite arimidex 1mg E3D nu? Eller vänta tills deffkuren på testo p och köra det då istället? Vill bara inte behålla onödigt vatten tills jag går på proppen, dragit ner på kreatin,salt och kolhydrater hittils!
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in