2007-03-16, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Söker en låt som jag vet vad den heter, bara inte hur det stavas!

"El Jombo" eller "Shombo" eller nått med låten : "Schakaru" , eller nått i den stilen!

El Chombo - Chacarron... den hemska mummellåten... hehe
Citera
2007-03-16, 14:31
Medlem
ja hörde en låt på "ontoptv,com" ikväll och undrar om de e nån som vet vilken ja menar. i bakgrunden spelar nåra med trumpeter och stora bastrummor. och sen e de massor med dansare som e svartklädda och typ 2 svartingar som rappar. alltså e de en rapplåt jag söker från typ usa. låten börjar me att det står en stor orange bil(hummer i think) med feta spinners.
dom sjunger också
"no but i got respect tho"
"walk with me"
och kanske "watch me do my thang"

snälla hjälp?

blir hur glad som hälst om jag får reda på vem som gjort låten och låtens namn
Citera
2007-03-16, 15:37
Medlem
younggun50s avatar
Vad heter orginalet av Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education?
Citera
2007-03-16, 15:42
Medlem
såg just på arty på svt, säkert en någon dag gammal repris. Det handlade om en konstig kinesisk bög kallad terence. några gånger kom det en dancelåt i bakgrunden som använde sig av steelpans. jag har hört den några gånger förut, så den är inte helt okänd.... nån som vet?
Citera
2007-03-16, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av younggun50
Vad heter orginalet av Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education?
Another Brick In The Wall - Pink Floyd
Citera
2007-03-16, 17:26
Medlem
Damortes avatar
Hittade ett gammalt band från förmodligen 80-talet eller början på 90-talet, där det finns med nån italiensk eller spansk låt där en tjej sjunger nåt som låter som "Felix gitarr" i refrängen.

Förmodligen sjunger hon feliz chita eller nåt liknande. Någon som vet vad låten/artisten heter?

edit:När jag tänker efter är det nog en kille med i sången också, var ett tag sen jag lyssnade på bandet nu.

Pma mig omgående!
Citera
2007-03-16, 19:06
Medlem
Jimmysws avatar
Hej,

Jag söker efter en låt som jag hörde för ett tag sedan.. Vet varken namnet på bandet eller låten. Dom sjunger iaf något som KenQ KenQ..... KenQ..
Citera
2007-03-16, 20:22
Medlem
Vad är det för låt/musik som spelas i reklamen för franska ligan på viasat sport?!?

Har frågat i reklamforumet men ingen som svarar där så jag provar här istället...
Citera
2007-03-16, 20:25
Medlem
Von Kiesers avatar
Tja, jagsöker en låt som bygger på Bon Jovi - livin on a prayer men som dom sjunger på svenska i.
refrängen går i stil med: på fredag ska vi ut__när veckan tar slut___wååå ååå äntligen fredaaa

Skulle vara såå sjyst om nån vet vad det är för låt, för det är ju fredag och jag ska ut

_
Citera
2007-03-16, 20:35
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmysw
Hej,

Jag söker efter en låt som jag hörde för ett tag sedan.. Vet varken namnet på bandet eller låten. Dom sjunger iaf något som KenQ KenQ..... KenQ..
Ingen som har en aning?
Citera
2007-03-16, 20:55
Medlem
Tjenare gott folk.. sitter här en fredag kväll o letar efter en låt... Vad jag tror/vet är att det är en brud från Linköping som rappar på svenska med en refräng på engelska nått i stil med I wanna fly away tror hon heter Elin... Låten har spelats på East FM.... Peace!!!
Citera
2007-03-16, 21:43
Medlem
skuurts avatar
mr pimp

Vad heter sången som är med i denna film http://video.google.com/videoplay?docid=433051408923354409&q=blaupunkt&hl= en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in