2007-04-28, 11:59
Medlem
Mx_1337s avatar
Söker en låt jag hörde för några år sen..

tror den börjar med "go fore mexico, go fore Mexico" sen är det något med "Missisippi"

Tror att låten antagligen heter något med Mexico men inte hittat nånstans..
Citera
2007-04-28, 12:13
Medlem
Ockelbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Söker en låt jag hörde för några år sen..

tror den börjar med "go fore mexico, go fore Mexico" sen är det något med "Missisippi"

Tror att låten antagligen heter något med Mexico men inte hittat nånstans..

Cosmo4 - Mexico?
Citera
2007-04-28, 12:39
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockelbo
Cosmo4 - Mexico?
Tack.. (:
Citera
2007-04-28, 16:09
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logistic
Va heter låten i Smala Sussie, när pölsa trycker på Davidssons fru? har försökt få tag i den länge nu :/ finns icke me på soundtracket :/ dne går typ såhär

"Im dancing on the edge of sanity"
Första träffen när man googlar på frasen du själv anger.
http://www.robinbrock.com/music-29.html

Vet inte om det är den men lyssna och se efter.
Citera
2007-04-28, 17:53
Medlem
magnnes avatar
Har letat i många år efter en låt som figurerade på TV för en herrans massa år sedan. Minns tyvärr inte om det va en reklam eller en musikvideo men det skall iaf varit en folkmassa som "springer" genom ett afrikanskt landskap på ett allmänt djuriskt sätt. Tror låten va på ett afrikanskt språk.

Inte mycket att gå på men man kan ju alltid hoppas att någon här vet vad jag yrar om.
Citera
2007-04-28, 18:40
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnne
Har letat i många år efter en låt som figurerade på TV för en herrans massa år sedan. Minns tyvärr inte om det va en reklam eller en musikvideo men det skall iaf varit en folkmassa som "springer" genom ett afrikanskt landskap på ett allmänt djuriskt sätt. Tror låten va på ett afrikanskt språk.

Inte mycket att gå på men man kan ju alltid hoppas att någon här vet vad jag yrar om.

JA! Den har jag inspelad, kan dock inte minnas vad den heter men de sjunger typ bara Heo ma ma ma oweowa..ungefär, massa människor som sminkat sig som afrikanska savanndjur. Musikvideon är cool låten är helt ok=)..är det den du menar?

Edit:sökte på heo mamama som ja utryckte mig att de sjöng..hittade detta
http://www.youtube.com/watch?v=BY2OFztWiuY
*skön nostalgi*

Jag letar efter 3 låtar som ja verkligen sökt på google efter meningarna men inte hittat och jag har glömt bort texten på dem så kan bara ge nån simpel mening typ men hoppas nån kan hjälpa

Första låten tror jag är Ludacris(kan va någon annan)
Han sjunger iaf om ja ska översätta till svenska(då ja inte minns texten) Fan tjejen vad du är snygg i dina jeans, jag vill slicka dig från topp till tå och aldrig släppa dig ..i någon mening...kan inte översätta vad det är som sagt eftersom ja inte kommer ihåg men minns att han sjunger DAMN GIRL! i början av refrängen. Och bruden som är med och sjunger kontrar med att han inte får röra henne, eller något..fan jag vill verkligen ha den låten . Grymt flow.
OBS det är INTE Moneymaker..

Andra är en okänd artist som sjunger såhär i refrängen: Hey,there is much i need to say,its only been a day, the day you ran away...något sådant, väldigt flickaktig röst gillar den rösten skarpt

Tredje och sista låten är också okänd och refrängen börjar: It is a tragedy for me to see that this dream is over,and I (något ja inte minns) och i slutet, girl i never left you, eller något. Är en kille och en tjej som sjunger..
Citera
2007-04-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnne

Dario G - Sunchyme

EDIT: Först nu såg jag att det var besvarat i inlägget över mitt, men jag skyller på att jag är relativt berusad...
Citera
2007-04-28, 19:41
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Tredje och sista låten är också okänd och refrängen börjar: It is a tragedy for me to see that this dream is over,and I (något ja inte minns) och i slutet, girl i never left you, eller något. Är en kille och en tjej som sjunger..
Låter som Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You
http://www.ifilm.com/video/2791287
Citera
2007-04-28, 20:59
Medlem
tjaboooos avatar
i slutet av dagens avsnitt av cold case på femman spelades en låt med piano där en man bl.a sjunger halleluja, låten var lugn.

nån som känner igen låten ?
Citera
2007-04-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
i slutet av dagens avsnitt av cold case på femman spelades en låt med piano där en man bl.a sjunger halleluja, låten var lugn.

nån som känner igen låten ?
http://vadheterlaten.se/bakgrundsmusik/bakgrundsmusik-i-cold-case-s03e20-death-penalty-final-appeal
Citera
2007-04-28, 21:24
Medlem
Okej, detta är långsökt men jag försöker...

Låten går då och då med att en trumpet låter:

"Du dy du dy.. do du do du"

Spelas då & då på NRJ.
Citera
2007-04-28, 21:36
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
Låter som Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You
http://www.ifilm.com/video/2791287

ÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!!!:jag får ståfräs(som tjej) jag har letat som en jävla tok i månader..tack som fan ..trodde aldrig jag skulle få höra denna underbara låten igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in