Citat:
Ursprungligen postat av magnne
Har letat i många år efter en låt som figurerade på TV för en herrans massa år sedan. Minns tyvärr inte om det va en reklam eller en musikvideo men det skall iaf varit en folkmassa som "springer" genom ett afrikanskt landskap på ett allmänt djuriskt sätt. Tror låten va på ett afrikanskt språk.
Inte mycket att gå på men man kan ju alltid hoppas att någon här vet vad jag yrar om.

JA! Den har jag inspelad, kan dock inte minnas vad den heter men de sjunger typ bara Heo ma ma ma oweowa..ungefär, massa människor som sminkat sig som afrikanska savanndjur. Musikvideon är cool låten är helt ok=)..är det den du menar?
Edit:sökte på heo mamama som ja utryckte mig att de sjöng..hittade detta
http://www.youtube.com/watch?v=BY2OFztWiuY
*skön nostalgi*
Jag letar efter 3 låtar som ja verkligen sökt på google efter meningarna men inte hittat och jag har glömt bort texten på dem så kan bara ge nån simpel mening typ men hoppas nån kan hjälpa
Första låten tror jag är Ludacris(kan va någon annan)
Han sjunger iaf om ja ska översätta till svenska(då ja inte minns texten) Fan tjejen vad du är snygg i dina jeans, jag vill slicka dig från topp till tå och aldrig släppa dig ..i någon mening...kan inte översätta vad det är som sagt eftersom ja inte kommer ihåg men minns att han sjunger DAMN GIRL! i början av refrängen. Och bruden som är med och sjunger kontrar med att han inte får röra henne, eller något..fan jag vill verkligen ha den låten

. Grymt flow.
OBS det är INTE Moneymaker..
Andra är en okänd artist som sjunger såhär i refrängen: Hey,there is much i need to say,its only been a day, the day you ran away...något sådant, väldigt flickaktig röst gillar den rösten skarpt
Tredje och sista låten är också okänd och refrängen börjar: It is a tragedy for me to see that this dream is over,and I (något ja inte minns) och i slutet, girl i never left you, eller något. Är en kille och en tjej som sjunger..