Skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en låt, har förgäves sökt runt utan resultat i en längre tid. Hjälp uppskattas verkligen!
Har inte mycket att gå på, men det är en svensk låt, en man som pratar igenom i stort sätt hela låten, med lite skön bakgrundmusik. Han drar upp olika sammanhang och förklaringar av verklgheten om jag inte minns fel. Den är nog ganska känd då jag hört den spelas på Sveriges Radio.
Om jag inte är helt ute och cyklar så kan låten/melodin även vara med på ett Fantomen-band som jag lyssnade på som liten.
för ett par år sen hörde jag ett band med en p3live-spelning av svenska akademin och en av låtarna handlade ganska uttalat om sex.. det är det enda som jag minns förutom att det var tjejen vad hon nu heter som sjöng.. nån som vet?
Skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en låt, har förgäves sökt runt utan resultat i en längre tid. Hjälp uppskattas verkligen!
Har inte mycket att gå på, men det är en svensk låt, en man som pratar igenom i stort sätt hela låten, med lite skön bakgrundmusik. Han drar upp olika sammanhang och förklaringar av verklgheten om jag inte minns fel. Den är nog ganska känd då jag hört den spelas på Sveriges Radio.
Om jag inte är helt ute och cyklar så kan låten/melodin även vara med på ett Fantomen-band som jag lyssnade på som liten.
Söker en låt med The Knife tror jag, tror killen ser ut som en tjej, och tvärtom. Har för mig att det var den låten de slog igenom med. Antingen är de på ett ålderdomshem eller en krog i musikvideon. Inte heartbeats, den videon åker massa ungar skateboard, om de inte gjorde en remake video för att den andra sög.