ingen som kan min londonhouse-låt nu heller? nu blir jag ledsen..
hur som helst så är jag på jakt efter en annan låt.. det är hiphop på svensk och det jag minns av texten är att dom säger FFL och rimmar det med "jag ska bli riktigt full och aggresiv ikväll"
en googling gav inte ett skit och på hiphoptexter.com så hittar jag Förstörda För Livet men ingen av texterna var rätt där..
nån som vet vad låten heter då dom sjunger "jag hör bröllopsklockorna ringa i byn"?? har letat grymt länge efter den..
det är en manlig sångare och låten är ganska svängig.
Letar efter en låt, det är celtisk musik, en populär låt i filmer. Låten är ganska intensiv, nästan med en aggresiv ton.. I början sjunger dom fyra ord med kraftig betoning, först fyra- sen paus och sen fyra andra andra.. Munksång från början tror jag.. Någon som har någon ide?
Letar efter en låt, det är celtisk musik, en populär låt i filmer. Låten är ganska intensiv, nästan med en aggresiv ton.. I början sjunger dom fyra ord med kraftig betoning, först fyra- sen paus och sen fyra andra andra.. Munksång från början tror jag.. Någon som har någon ide?
Nån som vet denna?
Det är en kvinna som sjunger en sång typ "dum da dum, da da du da....", många har använt denna samplingen i massa låtar.
Den var även med i nån reklam för ett par månader sen.
Den är från 70-talet tror jag.
Nån som vet denna?
Det är en kvinna som sjunger en sång typ "dum da dum, da da du da....", många har använt denna samplingen i massa låtar.
Den var även med i nån reklam för ett par månader sen.
Den är från 70-talet tror jag.
Nån som vet vilken låten är?
En dansk låt som kom för ca 5 år sen, med ett antal "stora" danska artister som gjorde nån slags "We are the world" typ. Kommer inte ihåg på vilket tema det var, mot våld/aids/cancer, men det var ngt sådant.