Citat:
Hejsan, Har problem att hitta namnet på en låt.
Den är i "klassik" stil, och som jag minns den så är det nån slags kör eller liknande som sjunger "Do re mi(typ)" lite då och då... Tror det e ungyfär samma stil som "Reqeuim of a dream"
Era - Ameno
Letar efter en låt själv, eller en remix rättare sagt.
Sugar Hill Gang - (Apache) Jump on it
http://www.youtube.com/watch?v=nLrDJ7FojfY
Har för mig att jag hört en techno-version av denna, iaf samma melodi, någon som vet vad den heter?