Vad fan!
Så fort någon säger 'ingen som vet' får jag en bit ur en låt på hjärnan men jag kommer inte på vilken låt det är och jag hittar inget på nätet heller.
Trodde det var Stakka Bo - Ingen Som Vet men det ger inga träffar vid sökningar.
Så, nån som vet vilken låt att är?
Allt jag minns är just 'ingen som vet, ingen som vet'.
90-talsmusik kanske, poppig tror jag.
Vad fan!
Så fort någon säger 'ingen som vet' får jag en bit ur en låt på hjärnan men jag kommer inte på vilken låt det är och jag hittar inget på nätet heller.
Trodde det var Stakka Bo - Ingen Som Vet men det ger inga träffar vid sökningar.
Så, nån som vet vilken låt att är?
Allt jag minns är just 'ingen som vet, ingen som vet'.
90-talsmusik kanske, poppig tror jag.
Jag vill tro att det finns en version på svenska av Outcasts låt So fresh and so clean men har googlat som fan utan att få något träff på vad den kan heta eller vilka som gjorde den.
Jag får för mig att det skulle vara Öris/T.R och/eller Organsimen. Skulle kunna vara att titeln är något med ordet Slug.
Vad i helvete heter den brasilianska/portugisiska låten som va så jävla populär för ca 1 år sedan? Speciellt på tik tok?? Börjar typ med gitarrer i början.. "didididididi dum dum"
Vad i helvete heter den brasilianska/portugisiska låten som va så jävla populär för ca 1 år sedan? Speciellt på tik tok?? Börjar typ med gitarrer i början.. "didididididi dum dum"