2008-02-05, 23:40
Medlem
highstakess avatar
http://www.youtube.com/watch?v=Am4tlcfQ1W4&eurl=http://www.body.se/content/startpage.asp
Vad heter låten i den videon? inte den första utan den sista?
Citera
2008-02-05, 23:52
Medlem
Wantdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinken
Hej. Jag söker en låt som jag vet har spelats i reklam till Cityakuten, men som även används under reklam till en film som går titt som tätt på tv3. Filmen heter Djävulen någonting. Handlar om en kille som heter Sebastian och som ska försöka få omkull rektorns dotter. Känner någon igen låten? Eller möjligtvis filmen så jag kan fortsätta min sökning :P

Låten har lite inslag av klassisk musik.

Filmen heter Cruel Intentions/En Djävulsk Romans och låten är The Verve - Bitter Sweet Symphony
Citera
2008-02-06, 11:02
Medlem
grimhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
http://www.youtube.com/watch?v=Am4tlcfQ1W4&eurl=http://www.body.se/content/startpage.asp
Vad heter låten i den videon? inte den första utan den sista?

Kan vara:

Turn It Around - 4 Strings

eller

Alena - Turn It Around (Space Brothers Remix)
Citera
2008-02-06, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wantdead
Filmen heter Cruel Intentions/En Djävulsk Romans och låten är The Verve - Bitter Sweet Symphony

TACK!!!
Citera
2008-02-06, 17:54
Medlem
pluten86s avatar
Tjena, Söker efter Leende guldbruna ögon
på finska?
Någon som hört eller vet vad den heter?
Senast redigerad av pluten86 2008-02-06 kl. 18:27.
Citera
2008-02-06, 19:16
Medlem
Nemisistheshits avatar
Scrubs my therapeutic month

Tjänare, sitter och tittar igenom några gamla scrubs avsnitt, och i avsnitt 10 säsong 6 (my therapeutic month) är det en speed metal låt som spelas i början när JD får skjuts till jobbet som jag inte kan hitta. det enda jag kan få ut att dom sjunger är "I am the one (enemy?)", och det har hitills inte vart till så mycket hjälp. Lite långsökt men men
Citera
2008-02-06, 19:35
Medlem
bams

i bams unholy union när han ska på svensexa eller hur det stavas så spelas en snutt av en låt där dom sjunger/säger you are the perfect definision of crazy.
nån som vet?
Citera
2008-02-06, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grimheart
Kan vara:

Turn It Around - 4 Strings

stämmer bra
Citera
2008-02-06, 20:31
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemisistheshit
Tjänare, sitter och tittar igenom några gamla scrubs avsnitt, och i avsnitt 10 säsong 6 (my therapeutic month) är det en speed metal låt som spelas i början när JD får skjuts till jobbet som jag inte kan hitta. det enda jag kan få ut att dom sjunger är "I am the one (enemy?)", och det har hitills inte vart till så mycket hjälp. Lite långsökt men men

Devildriver - Devil's Son
Citera
2008-02-06, 20:33
Medlem
NirvanAs avatar
Söker en ganska dålig och monoton brittisk låt... låter som vilken poplåt som helst... tjejen sjunger med en väldigt stark brittisk accent... enda jag kommer ihåg i låten är det som upprepas flera gånger om... "But I... Caaan't" typ... haha antar att den är rätt ny också... gått på mainstream radio endel..

Någon?
Citera
2008-02-06, 20:35
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Söker en ganska dålig och monoton brittisk låt... låter som vilken poplåt som helst... tjejen sjunger med en väldigt stark brittisk accent... enda jag kommer ihåg i låten är det som upprepas flera gånger om... "But I... Caaan't" typ... haha antar att den är rätt ny också... gått på mainstream radio endel..

Någon?

Kate Nash - Foundations
Citera
2008-02-07, 01:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Kate Nash - Foundations
Takktakk ^_^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera