Takidas Swallow (Until You're Gone) finns på Youtube men det verkar inte som att de släppt denna låt på någon av sina CD-skivor, kan det stämma?
Hur får man tag på den om man vill åt skivan?
Jag hittar en vinylversion på CDON.com, är det en gammal svart skiva som menas med det?
Takidas Swallow (Until You're Gone) finns på Youtube men det verkar inte som att de släppt denna låt på någon av sina CD-skivor, kan det stämma?
Hur får man tag på den om man vill åt skivan?
Jag hittar en vinylversion på CDON.com, är det en gammal svart skiva som menas med det?
Fan va sjukt att någon frågade exakt samma fråga, om exakt samma låt, för exakt ett år sedan så när som på en halvtimme på reklammusik.se.
Låten är iallafall Mozarts 36:e symfoni och just den bit de använder kommer ungefär 2 minuter in i stycket.
Någon som vet vad introlåten till melodifestivalen(finalen) heter? Och då menar jag reportaget innan artisten börjar sjunga.
Var nån slags popsong med en man som sjunger "you want to / Do you want to" i början.
:P
Hörde en låt för länge sen, tror den hette etuna-rapp, handlar om ett gäng som åker till Etuna. Rappar på förortssvenska. Hörde den för ca 16 år sedan, den kan vara äldre. Vad heter låten ? Artisten? Den vr kul ialla fall. Tror det var Hassangänget men inte säker.
Fan va sjukt att någon frågade exakt samma fråga, om exakt samma låt, för exakt ett år sedan så när som på en halvtimme på reklammusik.se.
Låten är iallafall Mozarts 36:e symfoni och just den bit de använder kommer ungefär 2 minuter in i stycket.
Stort tack för svaret! Det verkar som att Coop har återanvänt reklamvideon från ett år sedan.