Jag kommer snart slita av mitt hår. Har letat som fan efter den här låten http://www.youtube.com/watch?v=8VD1q8sbJXg men hittar inte den någonstans. Någon som vet vad den heter?
Samtidigt som ni tänker på vilken låt det är så kan ni ju njuta av videon som spelas upp med låten
Jo hej , Jag skulle vilja veta vad en av låtarna i filmen "Snatch" heter, det är när en av negererna som kommer med sin hund när han fått dom av "tattarna" , och ska gå in pantbanken
Jo hej , Jag skulle vilja veta vad en av låtarna i filmen "Snatch" heter, det är när en av negererna som kommer med sin hund när han fått dom av "tattarna" , och ska gå in pantbanken
En snabb fråga till de som är insatte i Beethovens musik. Jag letar efter ett stycke som är hyfsat välkänt. Melodin användes i barnramsen "årstidern" (januari börjar året, februari kommer näst etc).
Stycket inkluderar en kör om jag minns rätt. Tack på förhand
Har inte hört ramsan men rytmen passar körfinalen ur 9:e symfonin ("Ode 'An die Freude' ": Freude, schöne Götterfunken).
· · · • • [Redig:] • • · · ·
Bekräftas av Googles #1 på citatet. (För min skull; det kunde du inte veta eftersom du frågade; alltså ingen gliring.)
Senast redigerad av Zwerchstand 2008-01-30 kl. 17:27.
Skulle gissa på att det är 80-tal, efter refrängen kommer ett saxofon solo, sjunger någonting om " a rolling stone". Det är inte scorpions wind of change och inte george michael careless whisper.
Skulle gissa på att det är 80-tal, efter refrängen kommer ett saxofon solo, sjunger någonting om " a rolling stone". Det är inte scorpions wind of change och inte george michael careless whisper.
Desperat efter denna!
Skulle kunna vara någon version av Papa Was A Rolling Stone eller Like a Rolling Stone. Har för mig att i was not was version av Papa Was A Rolling Stone så är det ganska mycket saxofon...
Skulle kunna vara någon version av Papa Was A Rolling Stone eller Like a Rolling Stone. Har för mig att i was not was version av Papa Was A Rolling Stone så är det ganska mycket saxofon...