Jag söker en svensk låt där en kille sjunger en pop låt typ där han klappar i musikvideon och använder sig av ordet "hepp/happ" väldigt ofta!
Låten kan vara några år gammal och killen rätt så ung då?
Letar efter en låt jag lyssnade på youtube för 1-2 år sedan.
Artisten är svensk, tror han är från Smålandstrakten ä, är ej säker.
Videon handlar om att han går igenom en stadsgata, han börjar naken och han får hela tiden kläder av förbi passerande tills han är helt påklädd. Låten är på svenska har jag för mig.
Den här är lätt. Har allt på tungan men det fastnar!
Det är nån från cypress hill med, sen typ 2-3 artister till. Hiphop, som du förstod kanske. I musikvideon är dom i ett sjukhus typ rappar i sjukhusbäddar. Allt jag kan säga..
Den här är lätt. Har allt på tungan men det fastnar!
Det är nån från cypress hill med, sen typ 2-3 artister till. Hiphop, som du förstod kanske. I musikvideon är dom i ett sjukhus typ rappar i sjukhusbäddar. Allt jag kan säga..
Jag har fastnat för en låt/jingel ifrån programmet En stark äventyrsresa med Morgan och Ola-Conny och en stark norgehistoria.
Vad heter låten/jingeln som börjar 10 sekunder in i klippet, jag har inte hört denna någonstans eller lyckats shazama den. Jag har tittat lite i eftertexterna till En norgehistoria och där sett namnen Björn Palmberg och Redpipe, kan de vara någon av dessa som gjort låten/jingeln till programmet?
Tack så mkt Shamdon! Oobservant som jag är så såg jag nu efter att NASA credade Kevin McLeod för musiken. Har dock inte lyckats botanisera fram just det stycket jag letar efter men det kommer!
Hittade av en slump en konsert med Beastie Boys från '99.
Runt 8 min in i konserten spelar dom ett beat jag inte kan hitta. Låter as fett! Någon som vet vart detta kommer ifrån?