Vid 00:23 spelas ett kort klipp, har försökt googla mig fram med hjälp av lyrics och även testat SoundHound. Någon som vet vilken det är och kan hjälpa mig?
Tack på förhand!
Senast redigerad av Verbal.Kint 2014-07-03 kl. 23:19.
Vid 00:23 spelas ett kort klipp, har försökt googla mig fram med hjälp av lyrics och även testat SoundHound. Någon som vet vilken det är och kan hjälpa mig?
På något jävla vänster så lyckades spotify ta bort en låt igår när jag försökte lyssna på den utan täckning. Det är en låt som heter "Please don't cry" som är gjord utav en fransk/tysk techno artist som var väldigt väldigt känd för en särskild låt i början av 2000-talet. Album-omslaget är själva artisten i keps, pilotbrillor och håller sina händer över varandra på något "hip-hop" sätt.
Låten han är känd för börjar med att han på franska och sen äre techno resten. Fattar inte hur jag kan ha glömt bort vad den heter när jag lyssnade på den igår.
Har bara ett svagt minne av en musikvideo och undrar vilken låt det är. Hoppas ni kan hjälpa mig.
Det är en svart kille med riktigt stort afro som kommer in till frisören. Sen tror ja hela musikvideon är när han gör om afrot till såna cords eller vad det heter alla rappare har. Så sitter han och sjunger in i "spegeln" medan frisören fixar frillan
Låten är ganska lugn och jag tror musikvideon är svartvit. Lyssnade på den för kanske 10 år sen typ.
Söker en låt där dom sjunger på norska (manlig). Är väl inte riktigt hiphop men något åt det hållet.
Texten är något i stil med att:
- Det är din kuk som är för liten!
- Nej det är fittan din som är för stor!
Fast på norska dårå. Någon som har en aning om vad det är?