Hörde en house-remix av MGMT's kids på nrj eller om det var p3 i söndag eftermiddag. Sången lät precis som Empire of the sun, men har googlat som en galning men kan inte hitta något av värde. Är det någon som känner till låten jag menar?
Vet att Global Deejays - Kids är hypad nu så antagligen den.
Satt av någon jävla anledning och lyssnade på någon dansk rock-radiostation igår och en låt som spelades var så ohyggligt jävla bra.
Väntade ut hela skiten på att de skulle säga artist-och låtnamn i slutet, men danskar är danskar tyvärr och jag fick ut NADA.
I vart fall lyder den första meningen i refrängen: We give up, to get by, we give up without cry[...]
Det är en hårdrockig låt!
Edit: Tjej som sjunger
Senast redigerad av j0k3r1 2013-12-18 kl. 11:20.
Söker en låt som jag inte vet vad den heter... Vet att en del i låten, som man lätt känner igen går något liknande detta '' Tagga,tagga,tagga,tagga,tagga,tagga,taggataggatagg a. Kommatecknerna är ungefär som mellanrum, medans där jag inte satt kommatecken är efter varandra utan mellanrum.
Vet att det är en väldigt dålig beskrivning men vet inte hur jag ska göra, har letat efter denna låt länge nog och undrar om någon här kanske kan hjälpa mig.
Satt av någon jävla anledning och lyssnade på någon dansk rock-radiostation igår och en låt som spelades var så ohyggligt jävla bra.
Väntade ut hela skiten på att de skulle säga artist-och låtnamn i slutet, men danskar är danskar tyvärr och jag fick ut NADA.
I vart fall lyder den första meningen i refrängen: We give up, to get by, we give up without cry[...]
Letar efter en låt som var en riktig sommarplåga sommaren 2009 eller 2010.
Går typ såhär, barapa barapa badadada, osv.
Vad jag kommer ihåg är att sångarna (de var 2 st) är svarta och från Brasilien.
Letar efter en låt som var en riktig sommarplåga sommaren 2009 eller 2010.
Går typ såhär, barapa barapa badadada, osv.
Vad jag kommer ihåg är att sångarna (de var 2 st) är svarta och från Brasilien.