Jag eftersöker en låt som jag förmodar har några år på nacken.
Det är en tjej som sjunger och låten är ganska lugn.
Vad jag kommer ihåg av text så sjunger hon typ (i refrängen tror jag):
Jag eftersöker en låt som jag förmodar har några år på nacken.
Det är en tjej som sjunger och låten är ganska lugn.
Vad jag kommer ihåg av text så sjunger hon typ (i refrängen tror jag):
tja! en låt jag älskade i min ungdom å bara minns några rader ur. vet NI vilken? " ..please dont ask me why..I call...alright...but I cannot stay here tonight.no I cannot stay here tonight." måste vara 30 år sedan vid det här laget. pleaset är långt utdraget å det är en rätt långsam låt.
tja! en låt jag älskade i min ungdom å bara minns några rader ur. vet NI vilken? " ..please dont ask me why..I call...alright...but I cannot stay here tonight.no I cannot stay here tonight." måste vara 30 år sedan vid det här laget. pleaset är långt utdraget å det är en rätt långsam låt.
Söker en techno/houselåt där en kvinna sjunger någonting med "i just wanna ..." sedan kommer ett drop direkt efter varje gång hon sjunger det. Måste bara finna denna låt
Kan tyvärr inte ge er mycket för att hitta låten jag letar efter..
Var uppe för någon vecka sedan på Roger waters i götet, innan han gick på spelades en så in i helsingland jäkla massa blandad musik..
Varav låten jag söker vart en av dem..
Lite rockig låt, 70-80 tal.. Introt ger "antika-egypten-vibbar"..
Mer kan jag inte ge, ingen textrad eller kontext..
Den som vet vilken låt det är jag söker får en kaka!
Behöver ha reda på vad 2 låtar heter. Först har vi en låt som går ungefär såhär "I won't be schyre, I won't be schyre" Någonting sådant sjungs de i låten.
Den andra låten är till för er som har sett snabba cash 3, vad heter låten i slutet vid eftertexterna?
Kan tyvärr inte ge er mycket för att hitta låten jag letar efter..
Var uppe för någon vecka sedan på Roger waters i götet, innan han gick på spelades en så in i helsingland jäkla massa blandad musik..
Varav låten jag söker vart en av dem..
Lite rockig låt, 70-80 tal.. Introt ger "antika-egypten-vibbar"..
Mer kan jag inte ge, ingen textrad eller kontext..
Den som vet vilken låt det är jag söker får en kaka!