2007-12-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koftan
Mm, kan du länka till någon version. Har inte hittat något på youtube tex
Har tyvärr ingen länk, men prova REQ-tråden - http://www.flashback.org/showthread.php?t=558845.
Tex så finns den i releasen Massive_Attack-Unfinished_Sympathy-CDS-1991-FTD (05-massive_attack-unfinished_sympathy_instrumental-ftd.mp3)
Citera
2007-12-02, 21:49
Medlem
sinister_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
I filmen Zodiac så finns det en sång som är med i hela filmen där refrängen går någonting i stil med "singing the song of life" eller "singing the song of love". Någon som vet vad låten och artisten heter?

Donovan - Hurdy gurdy man
Citera
2007-12-02, 23:19
Medlem
K0rns avatar
vilken låt är det här?

Sökte på youtube på situps och så kom den här videon fram och i den var det en sjysst trance/rave låt. jag har hört den förut men kan inte på vem som gjort den. någon som vet?

http://youtube.com/watch?v=WUfCj-xODhU
Citera
2007-12-02, 23:31
Medlem
Funcadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K0rn
Sökte på youtube på situps och så kom den här videon fram och i den var det en sjysst trance/rave låt. jag har hört den förut men kan inte på vem som gjort den. någon som vet?

http://youtube.com/watch?v=WUfCj-xODhU

Jävlar i helvettet vad sjukt! Innan jag ens klickade på länken tänkte jag att det säkert var Dj Tiësto - Traffic och det var det! Nu ska jag rusa till Paranormala fenomen!
Citera
2007-12-02, 23:36
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Jag hittar inte låtlistan på Mix Megapol's hemsida..
"Du ska inte runka bulle med herren jesus krist".

Simpel fråga: Vad ska jag söka på för att få träffar så jag kan ladda ner det?

Den var med i " Grotesco" på SVT. Prova det, iaf lite mer info.
Citera
2007-12-02, 23:40
Medlem
xantonxs avatar
Låten i transporter, den när han ska lämna hon tjejen. Nån hiphop/rap låt? Nån som vet?

EDIT: Jag hitta den, Knoc Turn'al Muzik heter den, nån som har den?
Citera
2007-12-02, 23:45
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xantonx
Låten i transporter, den när han ska lämna hon tjejen. Nån hiphop/rap låt? Nån som vet?

EDIT: Jag hitta den, Knoc Turn'al Muzik heter den, nån som har den?

I tanke på det.
Vad heter låten som var med i reklamen för Transporter på TV6?

Edit: Jag hittade den också, det var Vitalic - My friend Dario
Citera
2007-12-02, 23:54
Bannlyst
Vad heter låten på NRJ?

Tja!

Okej nu blir det lite svårt att förklara men ett par ggr nu har jag hört på NRJ och jag lyssnar på NRJ ofta en jävligt skön låt som dom aldrig säger namnet på eller artisten så jag börjar bli galen. Den går absolut inte ofta jag har kanske hört den 3-4 ggr medans jag hört one republic apologize kanske 100ggr. så ni kanske fattar att den itne går så ofta.

Anyway, de e en house låt iaf med en snubbe med jävligt skön röst som sjunger. Beaten kan jämföras något med Eric Prydz Vs. Pink Floyd - Proper Education. Jag tror inte det är en svensk som gjort låten, men de skulle inte vara helt otroligt. Det är inte David Guetta eller så, jag är ganska insatt i house scenen så egentligen borde jag veta vad de e för låt.

Jag hoppas någon kan hjälpa mig, jag kan inte hur texten går heller sorry
Citera
2007-12-02, 23:57
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Det finns redan en tråd för " Vad heter låten", skriv där.
Citera
2007-12-03, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Det finns redan en tråd för " Vad heter låten", skriv där.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=457782
Citera
2007-12-03, 01:05
Bannlyst
Tja!

Okej nu blir det lite svårt att förklara men ett par ggr nu har jag hört på NRJ och jag lyssnar på NRJ ofta en jävligt skön låt som dom aldrig säger namnet på eller artisten så jag börjar bli galen. Den går absolut inte ofta jag har kanske hört den 3-4 ggr medans jag hört one republic apologize kanske 100ggr. så ni kanske fattar att den itne går så ofta.

Anyway, de e en house låt iaf med en snubbe med jävligt skön röst som sjunger. Beaten kan jämföras något med Eric Prydz Vs. Pink Floyd - Proper Education. Jag tror inte det är en svensk som gjort låten, men de skulle inte vara helt otroligt. Det är inte David Guetta eller så, jag är ganska insatt i house scenen så egentligen borde jag veta vad de e för låt.

Jag hoppas någon kan hjälpa mig, jag kan inte hur texten går heller sorry

(Detta är kopierat rakt av en annan tråd jag har eftersom jag blev hänvisad hit)
Citera
2007-12-03, 08:27
Medlem
quick88s avatar
Tja, alltså jag har sökt en låt hur länge som helst och jag har ännu inte hittat vad den låten heter. Låten spelas i filmen Vildängel, en kille sitter och spelar låten på gitarr och andra sjunger. När dom sitter vid vattnet typ.
Vet någon vad den låten heter?

Vad jag hör av låten så sjunger dom typ "Let the wind carry you home, some say i'm a dreamer.."

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in