Jag blir knäpp... I promon för "Anger managment" som går just nu hör man en låt jag gillar. Men jag har ingen aning om vad den heter. Man hör bara lite i promon. Lite trumpeter. Tror refrängen går "Let´s talk about it" som viskas sexigt av sångerskan. Videon är riktigt sexig den med med tjejer som ska se ut som sångerskan i flera upplagor i en lila clubdress och afrofrilla. Filmad i studiomiljö. Man ser tjejerna spela det där trumpetsoundet i videon. Anyone?
Videon till låten är en inca/maya pojke som lämnar lägenheten och träffar på en figur och en man som verkar jobba i en gruva.Pojken lämnas som offer till gruvbeskyddarstatyn.
låten går lite så jhär nana nanananana -- låter som barnröst
Är det denna du menar
Naughty Boy - La La La ft. Sam Smith
Glömt namnet på en låt från 90-talet, rätt snabb, låter indisk men är förmodligen inte det, den har varit rätt populär men nu går den bara på radio ibland, (Det är inte macarena).
Glömt namnet på en låt från 90-talet, rätt snabb, låter indisk men är förmodligen inte det, den har varit rätt populär men nu går den bara på radio ibland, (Det är inte macarena).
Tittade precis på Wimbledonfinalen i TV4 och när programledare Karin(?) skulle avsluta programmet gick en låt igång i bakgrunden (ingen text, bara musik). Jag spelade in stycket och körde i SoundHound utan resultat. Någon som vet vilken låt detta är? Se länk till kort ljudklipp nedan. OBS! I slutet av stycket hörs enbart musik, i början pratar programledaren samtidigt.
Söker efter en låt som jag misstänker är relativt ny (vår och sommar 2013) och påminner lite om MGMT. Refrängen sjungs av flera personer. Skulle kunna beskrivas som en partylåt som är radiovänlig, det är dock inte frågan om house. Har tyvärr inget mer att gå på, ingen låttext eller liknande. Tack!