Hejsan. Detta kommer med stor säkerhet vara mycket svårt för någon att känna igen / hitta därför att jag kommer ärligt talat inte så mycket ihåg låtarna.
Den första var en låt med hård bas, techno / electronica / house, och hade en "refräng" som lät ungefär som en fotbollshejarklack. "Wooooo wooooo wooo wooo woo wooooooooo woooooo wooooooo wooooooooooooooo woooooooooooooooooooooooo" Riktigt grym låt förövrigt.
Den andra var också en techno/house låt utan någon sång. The main theme eller vad man ska kalla det spelades i intervaller i kanske 10 - 13 sekunder sen gick det över i något annat ljud. Och så höll det på sådär, fram och tillbaka - 10 - 13 sek "refräng" och sen 10 sekunder nått annat ljud osv.
Som sagt, förväntar mig inte att detta är lätt och min beskrivning är väl allt annat än bra, men tack så mycket på förhand!
Hörde precis en ny avicii låt eller om det var någon avicii remix. Det var i alla fall en akustisk låt som varvades med lite elektroniska beats, ska tydligen vara väldigt ny men kan tyvärr inte hitta den på spotify eller youtube.