Söker en låt,
I musikvideon så är det en kille med ganska långt hår som sjunger tillsammans typ nakna/ lättklädda.
I musikvideon så målas killen och tjejen bit för bit, tillslut är de helt målade.
Behöver hjälp med namnet på en indisk/arabisk låt. Den är känd som fan, alla har hört den! dom sjunger typ kooli kooli gatti gatti yaaa, lite luddigt kanske men är det nån som har en aning om vilken jag menar?
Well hrm... Jag förstår hur lönlöst det här kommer att bli med den lilla infon jag har, men jag har fått låten på hjärnan och jag måste få lyssna på den på riktigt.
I alla fall:
Elektronisk musik
"Melodin" utgörs av (elektronisk?) doa.
Typisk bakgrundsmusik till typ programinfo på (gamla) MTV/när någon radiopratare vill säga något.
jag kan t o m försöka mig på att skriva hur doan låter.
dududududededudededeeoo
Fixar någon mot förmodan det här så uhm.. blir jag jätteglad!
Har fått en rad på huvudet, gick ungefär såhär "and the stranger at the door is the same as before". Någon som känner igen det? Trodde det var The Cures Killing an Arab, men det var det inte.
Söker efter en låt som spelas i princip i varje serie har jag för mig, rösten är väldig lik imogen heap. notera att jag inte är säker lyricsen men jag har för mig att låten börjar såhär:
"... they say, time change everything, where do we go from now" i en viskande röst. Kanskei inte så mycket att gå på men jag hoppas någon kan klura ut det!
Söker efter en låt som spelas i princip i varje serie har jag för mig, rösten är väldig lik imogen heap. notera att jag inte är helt säker på lyricsen men jag har för mig att låten börjar såhär:
"... they say, time change everything, where do we go from now" i en viskande röst. Kanskei inte så mycket att gå på men jag hoppas någon kan klura ut det!
Nu är jag här igen.. Söker en låt som borde heta saturday night, men kan inte hitta, sjungs något med "nananana saturday night oh ... by my side" sen melodi eller ord istället för nanana och tror att de är något med "everything by my side ooah saturday night". Poppig låt.
Nu är jag här igen.. Söker en låt som borde heta saturday night, men kan inte hitta, sjungs något med "nananana saturday night oh ... by my side" sen melodi eller ord istället för nanana och tror att de är något med "everything by my side ooah saturday night". Poppig låt.
Nej inte den. Har också hittat mig fram till denna, men inte alls samma melodi eller text jag är ute efter.
Vill minnas att de är en manlig röst i denna låt jag söker.