Letar efter en (tror jag...) Buck 65-låt som heter (tror jag...) 15 minutes of fame eller liknande. Jag har hittat en som heter ungefär 15 minutes to live/of my life eller nåt, men det är inte den. Låten jag letar efter ÄR nog 15 minuter, rätt lugn men mörk och texten är left-right, right-left flera gånger i låten. Svårt att beskriva, var länge sen jag hörde den, men den är minst tio år gammal skulle jag påstå. Har letat sedan jag pajade minidiscen den låg på (ni hör) och ännu inte hittat den. Guldstjärna och evig tacksamhet till den som vet vad den heter. Jag kan ha fel om namnet. Och artisten...
Finnes youtube, spotify eller nåt så tas det också tacksamt emot. Tilläggas bör att jag letat mycket och länge...
Vad heter låten??
Svensk hip hop-ish med riktigt sjysst beat.
Text såsom, vad jag tror att jag har snappat upp iallafall.
"denna veckan varit/blivit knas"?
"skulle ha råd med smör, mjölk och ost med marginal"?
Stör mig så in i helvete på att jag inte kommer ihåg vad fan den heter.
Ganska Mainstream just nu. Spelas nog ca: 1gång/dag på radion.
Hej, jag har i flera år försökt komma på vad en låt heter, det enda stället jag hört den på var från en bränd bland-cd ca 2003. Det är en "techno"-låt med ganska högt tempo. det är en tjej som sjunger. Klatschig melodi i refrängen.
Det enda lyrics jag kan komma ihåg, (vet inte om det är exakt men) är:
all across the milkyway, (the stars shine so? ...)
Det kan vara en remix av något, men som sagt om någon känner igen detta är jag mycket tacksam!
Vad heter låten??
Svensk hip hop-ish med riktigt sjysst beat.
Text såsom, vad jag tror att jag har snappat upp iallafall.
"denna veckan varit/blivit knas"?
"skulle ha råd med smör, mjölk och ost med marginal"?
Stör mig så in i helvete på att jag inte kommer ihåg vad fan den heter.
Ganska Mainstream just nu. Spelas nog ca: 1gång/dag på radion.