Ken Ring var hos Moraeus för någon vecka sen, programmet på SVT. Han hade nån liten körtjej som sjöng mer solo än de andra två som begränsades som just körtjejer. Vem är tjejen?
Kommer med en förmodligen ganska klurig efterlysning.
Minns i princip ingenting av låten men däremot en liten del av musikvideon.
Det var nån känd/halvkänd person runt 50 bast som spelat in en raplåt med tillhörande video.
Jag har ett litet minne av att han satt/stod framför en bil i en del och spelade basket i en annan.
Låten har jag för mig handlade om pengar och rikedom. Låten i sig var inget att hänga i julgran utan verkade vara ett försök att utnyttja sitt kändiskap till att dra in lite extra pengar.
Hej!
Söker en låt som liknar curly sue ganska mycket.
Det är en akustisk gitarr genom hela låten som är 4:30-6 minuter.
Lite smådeppig låt.
Trodde att den hette "sick" men det gjorde den ej.
Hallåå hallåå!
Behöver akut hjälp med en låt som inte försvinner ur mina tankar. Kommer inte ihåg vad den heter eller vad bandet heter.
Låten är en hit från 92, möjligtvis 93.
Vit bakgrund i videon och det sitter en snubbe på golvet med korsade ben och ett några tjejer som troligtvis ålar på honom. Ord som dyker upp i skallen är: effect, mass, symphony, sympathy. Hittar ingenting relevant. Kan hända att artist namnet börjar på nåt, inte mindre ovanligt än, "the".
Det är allt jag har. Does anybody knooow what I'm loooking fooor?
Hallåå hallåå!
Behöver akut hjälp med en låt som inte försvinner ur mina tankar. Kommer inte ihåg vad den heter eller vad bandet heter.
Låten är en hit från 92, möjligtvis 93.
Vit bakgrund i videon och det sitter en snubbe på golvet med korsade ben och ett några tjejer som troligtvis ålar på honom. Ord som dyker upp i skallen är: effect, mass, symphony, sympathy. Hittar ingenting relevant. Kan hända att artist namnet börjar på nåt, inte mindre ovanligt än, "the".
Det är allt jag har. Does anybody knooow what I'm loooking fooor?
Söker en låt från 90-talet tror jag den är, nån vit snubbe sjunger om att att hylla sin mamma eller något. Svagt minne av att det i videon ska ha något med rymden eller astronauter, inte säker dock. Själva texten och budskapet påminner om Scissor Sisters - Take your mama, fast den här låten är definitivt äldre så det är inte den jag är ute efter.