Jag söker en låt som heter något med cold world eller liknande. Den är inte alltför gammal (ett par år max) tror jag och det är en kvinna som sjunger (har för mig att hon är mulatt/neger men är icke säker). Verkligen inte min typiska musikstil så vet inte riktigt genre, men tror det är åt rnb/mainstream-hållet. I refrängen sjunger hon något som "it's a cold world we live in, nobody bla blablabla blabla" eller liknande.
Finns en låt som spelats en del på radio och framförallt på SATS, en house låt med typ lite av ett nästan sorgset piano intro som sedan går över i en mycket fin house melodi. Uppenbart en remix jag hört med det pianot i början kommer från en låt jag verkligen känner igen men inte kan namnet på... tyvärr inte mycket info att gå på men om någon känner att det ringer en klocka när jag säger "populär progressiv/house låt med lugnt piano i början" så snälla säg till!!
Låten som spelas i bakgrunden till Simpson/Family Guy reklamen som rullar nu på 6an, vad heter den? Låter som det är några barn som sjunger typ "All i want to say is.." sen hörs två skott.
Låten som spelas i bakgrunden till Simpson/Family Guy reklamen som rullar nu på 6an, vad heter den? Låter som det är några barn som sjunger typ "All i want to say is.." sen hörs två skott.
Någon som vet vad låten heter som har en video med en kille som blir jagad i vad jag tror mig minnas är sthlms smågator och torg. Minns även en metall väska. troligen svensk techno artist 90-tal aktigt
Senast redigerad av nyfikengreen 2012-08-04 kl. 07:50.