Jag tror att det är Rolling Stones, men vad heter låten? De sjunger (tror jag) bl.a: "Hot babe, I love you so", "gimme, gimme one last (more?) chance", "I like your stile", "Du du du-du du", eller något i stil med detta.
Eftersöker en låt.. Det är helt elektronisk musik och är lite drömsk sådär i soundet. Det låter som om de har använt gamla 80-tals synthar, mycket pads osv (det är dock en rätt ny låt får jag känslan av). Trummorna är lätt distade, och sångerskan sjunger väldigt ljust. Den går ganska långsamt.
Tyvärr kan jag inte beskriva bättre än så, inser att det kan vara flera olika låtar men ge mig isåfall dem också!
Jag tror att det är Rolling Stones, men vad heter låten? De sjunger (tror jag) bl.a: "Hot babe, I love you so", "gimme, gimme one last (more?) chance", "I like your stile", "Du du du-du du", eller något i stil med detta.
Tack, väldigt likt, och genom din länk hittade jag detta band iamamiwhoami - det är nästan som om de kunde ha gjort låten jag är ute efter men jag har lyssnat igenom deras youtube nu och inte hittat låten Någon som vet något band som är väldigt likt iamamiwhoami?