Söker efter en svensk (?) rockgrupp. Såg någon video för ett tag sen, bandmedlemarna är 3 stycken och de spelade på någon skateboard-park om jag minns rätt. De sjöng på engelska. Har letat i flera dagar nu utan att få något resultat.
Är det någon som vet vad låten i bakgrunden av nya Felix ketchup reklamen (där de har ketchup på en lasspinne) heter? Låter som något släppt på Low Spirit typ 93-95.
Någon som vet vad låten som går på din gata heter, den går något snabbt och i den sjunger de något som ''den stora stygga vargen'' hjälp fått den i skallen
Söker en låt eller namnet på artisten.
Tyvär så har jag inte så mycket mer i huvudet från denna låten än detta "beautiful so beautiful" så om och om igen. Musikgenre är nog pop/dance möjligtvis tecno remix finns med.
Har tyvär inget mer att gå efter men hoppas någon kan tipsa mig då jag har försökt hitta denna i några månader.
Söker en "disco/poplåt jag hörde på sats nyligen, kan också vara någon slags remix med en kvinna som sjunger, tror inte att låten är speciellt ny men det jag kommer ihåg är iaf: "Don't wanna see you tonight" ......"dont wanna spend my whole life" ..... "we're gonna see the light"
Jag undrar om nån kommer ihåg en gammal gubbe med vitt skägg som gjort helt galet svängig dragspelsmusik! , jag tror han kommer från Brasilien ursprungligen
Jag undrar om nån kommer ihåg en gammal gubbe med vitt skägg som gjort helt galet svängig dragspelsmusik! , jag tror han kommer från Brasilien ursprungligen
Aldrig hört men googlade litet och kom fram till Sivuca eller kanske Hermeto Pascoal.