2007-04-04, 01:28
Medlem
Öl es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepirate
Vet nån vad låten till Citroëns nya reklam med roboten som åker på isen heter, eller är det bara ett anpassat soundtrack som man inte kan få tag på ?

Det är en låt, jag lyssnade precis på den. Fast tyvärr på pandora.com så jag har ingen aning om artist eller låtnamn. Men det här ska jag fanimej lista ut.

To be continued...

David Guetta vs. the egg - Love don't let me go

Och det är bara just den biten i låten som är bra. Kanske därför jag tummade ner på pandora.
Citera
2007-04-04, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puckeln
Låten i nya 3-reklamen nån?
Påminner lite om cassius.
Vincent - Don't Hate on Me
Citera
2007-04-04, 11:40
Medlem
Pillevickens avatar
För några årsen gick en låt ofta på radion..
Tror låten heter Bittersweet Symphony. Det är inte den med The Verve. Lite åt hiphophåller.. det är iaf melodin från Bittersweet Symphony, men jag vet inte om den heter det..
Citera
2007-04-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Öl e
Det är en låt, jag lyssnade precis på den. Fast tyvärr på pandora.com så jag har ingen aning om artist eller låtnamn. Men det här ska jag fanimej lista ut.

To be continued...

David Guetta vs. the egg - Love don't let me go

Och det är bara just den biten i låten som är bra. Kanske därför jag tummade ner på pandora.

Tack så mycket !
Citera
2007-04-04, 16:57
Medlem
Caltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calton
Ok nu jävlar.

För typ 10 år sedan gick det ett skate- och snowboard program vid namn Edge på Ztv. I ett avsnitt av detta program visades en ”baildel” (skatare som slår sig) som jag tror är tagen från en skate film av typ 411, Plan B eller nått.
Den börjar lugnt med bilder på blommor som blommar för att sedan gå över till massa stackars krakar på skateboard som slår sig fördärvade.
Jag minns detta pga att jag spelade in det på band och såg det flera gånger för att jag är lite sadistisk av mig samt att jag tyckte att låten var så jävla bra.

Frågan är då såklart vet någon vilken film jag menar och/eller vem som gjort låten till denna skatefilm?

Det lät lite som Refused men lugnare.
Citera
2007-04-04, 18:51
Medlem
Linkzies avatar
Telenor Familj "Stora ord av stora personer" eller något i den stilen...
Det låter som någon typ av gammal jazz..

Vad heter låten....?
Citera
2007-04-04, 19:00
Medlem
Zzyzx Roads avatar
Vad heter låten i slutet av sista avsnittet av scrubs i säsong 2? Tyckte den var skön.
Citera
2007-04-04, 19:11
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzyzx Road
Vad heter låten i slutet av sista avsnittet av scrubs i säsong 2? Tyckte den var skön.

Borde vara Colin Hay - My Brilliant Feat
Citera
2007-04-04, 19:40
Medlem
tuben99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logistic
2 låtar

En rap låt (nån känd) som lagt på Led Zeplins - kasmhir's låt

och lil john som sjunger på knight rider låten.

nån som vet va dessa heter`?

Det var väl P. Diddy/Puff Daddy/Diddy P./Puff The Magic Dragon eller vad han hette på den tiden, som gjorde en låt baserad på Zeppelins Kashmir. Vad Jag minns så var det låten Come With Me från soundtracket till Godzilla.
Citera
2007-04-04, 19:52
Medlem
kattankarls avatar
söker en rap låt från 90 talet tror jag, den förekommer i gta san andreas på radio kanalen "bounce fm" bland annat och så var introt med i hundra höjdare på någon gubbe som stod på huvudet i någon slags hall :P, refrängen så sjunger dom "i say hey hey hey, what do you got to say?" eller något liknande :P
Citera
2007-04-04, 20:02
Medlem
€riks avatar
Söker en låt som dom sjunger talahasie vet inte om ja stavat rätt men det är en ort i usa iaf. Typ på låt kan tänkas vara zz top liknande eller i den stilen iaf.
Citera
2007-04-04, 20:10
Medlem
Kraftlednings avatar
Thysells låten(?)

Asså jag har letat efter låten till Thysells reklamen de hade för ca 6 månader sen. Det är typ tung gitarr sen mycket "ouhh ouuh" (lol beskr.) jag vet. Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in