Hörde en låt igår när jag gick förbi en butik som är sååå bra!
Det är en reggae låt med en kille som sjunger och jag tycker jag hört den förut och den är nog ganska gammal, det enda jag kunde komma ihår var att refrängen va...
"one for you and one for me.....(ett litet uppehåll) that is how it's gonna be"
Det är tyvär det enda jag minns. Och ja, jag har sökt mej gul och blå på nätet på alla möjliga kombinationer av refrängen men inga träffar, mitt sista hopp är ni nu alltså...
hjäääälp...!
Låten jag söker handlar om rymdhunden laika. Minns inte mycket av den men jag såg den på youtube för länge sen(hittar den inte nu så klart..)
Det är en ganska ung kille, om jag inte missminner mig.. som går till någon slags rymdstation och lämnar sin hund för massa tester och sen skjuter dem upp den. Hoppas någon nappar.
Låten jag söker handlar om rymdhunden laika. Minns inte mycket av den men jag såg den på youtube för länge sen(hittar den inte nu så klart..)
Det är en ganska ung kille, om jag inte missminner mig.. som går till någon slags rymdstation och lämnar sin hund för massa tester och sen skjuter dem upp den. Hoppas någon nappar.
Minns den väldigt väl, såg dem live samma år som de släppte den har jag för mig...
Motorhomes - Into The Night