Jag efterlyser en låt. Jag har försökt länge att hitta den själv men utan resultat, så nu vänder jag mig till proffsen.
Detta är en låt som spelades lite i somras på P3.
Det är en kvinna som sjunger/gör den. En väldigt lågmäld mellankolisk historia. Rösten är bekant men jag kan inte pricka in henne.
Tror den heter något med "Rose" mycket mer än så vet jag tyvärr inte.
Dude! Har letar som ett djur men kan bara inte hitta låten. Det var ju dock fet skate/graff i Barna, man kände ju tom igen lite folk. Refrängen går i alla fall något i stil med "iant going back to those muddy waters" och på slutet så sjunger båda "mr heartbreak" men har googlat järnet utan att hitta något. Men om du översätter sidan så står det i kommentarerna till videon att det skall finnas en låtlista under "extra info" eller "mer info". Någon sådan avdelning eller flik kan jag inte hitta kring videon.
Har äntligen funnit den! The Fabulettes - Muddy Waters
Letar efter en låt men vet bara hur musik videon är. Är först en apa sen springer bland berg o skit tills han blir en människa tror låten är sent 90-tal... någon som vet?
Letar efter en låt men vet bara hur musik videon är. Är först en apa sen springer bland berg o skit tills han blir en människa tror låten är sent 90-tal... någon som vet?
edit musikvideon handlar om att dom sitter i soffan och kollar tv. På tvn ser man två tjejer som ligger i sängen och plötsligt kommer en av killarnas farsa in till tjejerna. Morsan ser det och blir lack osv osv osv.