Okej det här kan bli svårt.. Lyssnade just på Bellamy Brothers - Let your love flow och kom att tänka på en låt som jag minns som lite liknande, hörde den för lääänge sen. Den är rätt glad, lite "goofy", ALLA har hört den vid något tillfälle, det kan jag lova..
Men minns inte alls vad den heter.. Det enda jag får upp i huvudet är "can't you see what you're doing to me" men det tror jag inte stämmer, samt kom att tänka på att det kan vara Cream som gjort det, ELLER att låten heter något med sunshine. Det är inte sunshine of your love och det är inte heller dendär barnlåten "you are my sunshine, my only sunshine etc".
Jag är nästan helt säker på att ordet "love" upprepas iaf, jag tror de sjunger om någon de gillar, typ som en kärleksförklaring.
Jag förstår att detta måste kännas omöjligt men någon kanske vet? De flesta har hört den så någon kanske kopplar på något konstigt sätt.. Inte för att jag tror det hjälper men första gången jag hörde den "igen" och kände igen den var i någon wow pvp-video med en frost mage
Värsta uppsatsen detta blev, får hoppas någon är finurlig nog
edit:
När jag tänker på det är jag i princip helt säker på att det är en ganska enformig text och att den upprepas rätt mycket..