Letar efter ett gotländskt band där en kille typ sjunger på grov gotländska låter så rätt skönt. Vet inte vilket genre det är tyvärr men det kan väl inte finnas extremt många gotländska band? Någon som har något tips?
Letar efter ett gotländskt band där en kille typ sjunger på grov gotländska låter så rätt skönt. Vet inte vilket genre det är tyvärr men det kan väl inte finnas extremt många gotländska band? Någon som har något tips?
Originalet är Miike Snow - Animal men det finns en uppsjö av olika remixer på den...
Allt i din länk var riktigt tragiskt och påminde lite om Livets Ord; vad håller 3 på med egentligen?
Edit:
Alltså allt i klippet, inte resten...
Senast redigerad av Allaballawalla 2011-10-30 kl. 22:45.
avsnitt 801 pole lox spelas en låt när carrie dansar för doug 1a gången. jag vill veta vad låten heter och vem som sjunger men det verkar OMÖJLIGT att hitta.
texten går:
Want u. Really gotta have u. I’ve been patiently waiting long time
Got to have it now. Want u. Really gotta have u. I’ll make love to u and change your life.
Got to have it now. Nobody knows the sexy connection i feel…nobody knows it boy but me.
long time…got to have it now.
Want u..really gotta have u ill make love to u and change your life. Got to have it now.”
ps det är inte 50 cent versionen. det ä en tjej som sjunger versionen jag menar.
Tyvärr ingen av dom, jag börjar tro mer och mer att det är någon form av rap eller något jag söker för som jag minns det så är det mer som han babblar än sjunger typ som: http://www.youtube.com/watch?v=qcNmzl7l_uI
EDIT:
Och det är inte Rhymatic.