Nån ny låt där hon sjunger nåt med "burn/burned" i refrängen. Känd artist, lite hes röst. En vän som undrar, så kan inte ge jättemycket info - är hopplös på ny musik
Nån ny låt där hon sjunger nåt med "burn/burned" i refrängen. Känd artist, lite hes röst. En vän som undrar, så kan inte ge jättemycket info - är hopplös på ny musik
Jag söker efter en tysk låt. I musikvideon får man bara se massa olika ansikten som mimar till låten. Kommer dock inte ihåg mycket mer men hoppas någon kan komma på vad det är. Tack på förhand!
Ah! Jag känner igen det som fan, men kan inte komma på det! Nån som vet?
Döda mig inte, det är mitt första inlägg så jag vet inte hur det funkar men hoppas jag gör rätt.
Är det någon som kan hjälpa till med vilken gammal svensktoppslåt(?) detta är.
En del av texten är:
"Jag läste böcker och broschyrer från främmande land,
man lär sig mycket på att resa det sa du ibland.
Jag fick betala din biljett till Ibiza och den fick jag kritsa(?), liksom den till Nizza."
Melodin är lite sambastuk, gissningsvis sjöng Sylvia Vrethammar, Siw Malmkvist eller någon likande artist. Har kollat igenom alla tänkbara topplistor men hittar den inte. Troligen 70-tal.